< Tilbake til oversikten

Huff og huff

Gir sa for siden:

I helgen hadde vi stor-fest og jeg drakk en del alkohol og kosa meg.
Dette førte selvfølgelig til at jeg falt ut av ketosen min. Snufs.
Slem pike!!
Nå er det på 'an igjen. Håper jeg kommer raskt inn igjen.
Noen som vet sånn ca hvor lang tid dette tar??
Begynte først med ketostix etter ca en måned på atkins; så jeg er ikke sikker på hvor lang tid det tar!

Gamla sa for siden:

Hei Gir! Ikke alltid så enkelt å holde seg i ketose,- men ikke gråt.:hylgrine: Det kan nok varierende fra person til person,- men for meg tar det bare 3-4 dager. Stå bare på, dette klarer du! Ps.: Et godt råd råd; Hold deg borte fra alkoholen. Det går godt an å kose seg uten! Det synes nå i alle fall jeg :klem: Klem fra

Gir sa for siden:

Will do.
Lover å slutte å drikke. (Høres jo ut som en ikke helt tørrlagt alkoholiker her...hehe) :p

Gamla sa for siden:

[quote=Gir]Will do.
Lover å slutte å drikke. (Høres jo ut som en ikke helt tørrlagt alkoholiker her...hehe)

Uff nei, det var ikke slik jeg oppfattet det heller, Gir!
Håper bare at du har fått begynt på dietten igjen.
Skulle gjerne vite hvordan det går med deg.- og hvor mange dager det tar før du er i ketose

:klem:Klem fra

Gir sa for siden:

Begynte på tirsdag igjen (hadde fullt kakebesøk på mandag der vi serverte lavkarbo-kake funnet på disse sidene:) )
Målte i dag og da viste den mellom lav og moderat så dette går rette veien :)

Gamla sa for siden:

:D Så flott Gir!
Lykke til videre!

Kanel sa for siden:

Alkohol og ketose hører ikke riktig sammen..
Men stå på og ikke gi deg, du kommer nok i ketose igjen!
Selv erfarte jeg forandringer fra dag til dag, avhengig av hva jeg spiste.

Gir sa for siden:

I dag målte jeg den på moderat... :)
Og så (etter inspirasjon fra andre som har skrevet her) har jeg begynt å skrive opp målene mine. Og har bestemt meg for å prøve å veie og måle meg bare en gang i måneden (istedenfor å veie meg 5 ganger daglig...hehe)
Har målt lår, legger, midje, hofte, under og over brystene, overarm og rundt
halsen (!!!!!)
Blir spennende å se hvordan det går...

Gir sa for siden:

Gratulerer så mye med å være vel i mål, Kanel. Du er kjempeflink :) Håper jeg blir like flink som deg :)
Hvor lenge er det siden du startet med Atkins?

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.