< Tilbake til oversikten

Heisann, nå starter et nytt liv!

Egg hver dag sa for siden:

Helt fersk her inne jeg.

Har gått på lavkarbo tidligere og tok av 10 kilo, men grunnet dårlig planlegging og lite kunnskap falt jeg av og gikk tilbake til gamle vaner igjen. Så alle kiloene kom raskt på igjen.

Nå har jeg motivasjonen på topp, har lest mye om lavkarbo, funnet mange gode oppskrifter, fått med meg en venninne som også skal gå på lavkarbo og ikke minst fått mannen min sin forståelse. Så nå er jeg klar!
Livet mitt skal forandres!

Jeg har veldig mange kilo for mye, men første delmål er å gå ned 21 kilo og legge om livstilen.:)

Det var motiverende å lese her inne på mer enn 30 kilo overvekt, synes dere er utrolig flinke.

Minni1 sa for siden:

Velkommen

:)

Egg hver dag sa for siden:

Tusen takk, gleder meg til å skikkelig komme inn i dette og etterhvert se resultatene.

Peach sa for siden:

Velkommen hit!!
Masse lykke til!!

LenaBeatrice sa for siden:

Det er lurt med delmål :-)
Da jeg begynte med en vekt på 135 kilo var første mål å ha en vekt som begynte på 12, så 11.....og gud hjelpe meg for en følelse den morgenen vekta mi begynte med 9!!
Jeg hadde små seire hele veien, og belønnet meg selv hele tiden....en ny neglelakk, en deilig fotkrem, en litt finere sjampo....sånne ting.

Lykke til videre :-)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.