< Tilbake til oversikten

Spise på Dolly Dimples

Jabba sa for siden:

Jeg skal ut å spise med en jentegjeng oh hun som skulle velge plass valgte seg da altså Dolly Dimples...
Blir vel som å velge mellom pest og kolera - men hva er best for meg som er på ketolyse å spise der?

Areola sa for siden:

jeg tror de har kyllingvinger der?

Areola sa for siden:

Nå kom jeg på at også har en ganske god bacon og kylling salat, men de serverer den med veeeeeldig fristende, nystekt brød/pizzabunner som jeg omtrent grein over å ikke få lov til å spise.

Bee sa for siden:

Bestill uten brød. :p

Areola sa for siden:

Det skal jeg absolutt gjøre neste gang - jeg tenkte ikke over det første gangen. (det var TORTUR altså! sikle)

Bee sa for siden:

Hihi...

Jabba sa for siden:

OK - så de har annet mat enn pizza altså.....har ikke vært på Dolly på årevis...
Men - stjerne i boka til dolly...

LabbeLis sa for siden:

Heheh... Fikk meg til å tenke på første gangen jeg og samboern "skeia ut"... Det var nettopp på Dollys, og vi spiste pizza til krampa tok oss. Bokstavelig talt! Hadde magekramper i flere timer etterpå, og det var IKKE verdt det! Det var den ekleste metthetsfølelsen jeg har hatt i mitt liv tror jeg, etter 3 eller 4 uker i ketose... Ikke å anbefale!

Perdita sa for siden:

Jeg syns kyllingvingene der er ganske gode :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.