Jeg er ny her, og har som dere andre her inne altfor mange kilo å dra på. Har satt mitt mål til å gå ned 27 kilo, har en god del flere kilo en det jeg burde gå ned, men det får vi ta etterhvert. Må jo begynne en plass :D
Har ikke spist lavkarbo i mer enn 2 dager, men håper det vil bli mange fler ! :) Til nå synes jeg dette fungerer veldig bra !
Ser fram til å bli bedre kjent med dere etterhvert ! Skal bli kjekt å ha et forum å kunne støtte seg til !
hei og velkommen!
her er min redning ihvertfall! når du har en gledelig nyhet så er der mange som jubler på dine vegne, er du lei og skuffa så er her mange som vil støtte deg og hjelpe deg på vei gjennom gode råd! så bruk forumet for alt det er verdt!
Jeg skal også ned 30kg i første omgang( selv om jeg skal ned 30 til etterhvert, men jeg har satt 30 som første store mål )... og blir nok her leeeeeenge!
Men her er det mange koselige damer, med masse tips og ikke minst støtte!
Velkommen skal du være!:) Jeg har bare vært medlem siden februar selv, så har fremdeles mye å lære, men ingen problem det her inne, med så mange som kan hjelpe.;) Snakkes.
Gleder meg til å ta fatt på mitt lettere liv, og det er så godt å vite at det finnes andre i samme situasjon, så vi kan dele gleder og sorger sammen (forhåpentligvis flest gleder ;)) !
Lykke til med deres mål !
Har vært i ketose siden forrige mandag, og jeg har gått ned 2,9 kg :heia::heia::heia:
Det går veldig bra, selvfølgelig savner jeg noe, spesielt litt frukt. Men jeg spiser litt bringebær med kremfløte på og da går det bra. Ellers er det jo ikke kjekt med den acetonånden vi får, mannen klager litt på den, men han overlever:klem:
Bringebær med fløte spiser jeg også :-)
Jeg halvtiner bringebær, har i litt flytende søtningsstoff og en liten skvett fløte, så moser jeg det sammen, og får en deilig is. smaker veldig godt på varme dager, blir en blanding av softis-sorbet-kremis.....nam!
Du har jo gjort en kjempejobb allerede. Gratulerer med resultatene så langt.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.