< Tilbake til oversikten

Dagbøker

Frua sa for siden:

Jeg har lyst til å lese noen journaler, men vet ikke hvor jeg skal begynne. Det er så mange av dem, og uendelig mange innlegg.

Er det noen som vil gi meg tips om gode og inspirerende dagbøker om ketolyse? Selvskryt er lov :D

Fungirl sa for siden:

Lettere å holde oversikten i bloggene for der skriver folk nye innlegg hver dag.
I journalene er det som en tråd og man må igrunn følge med :)

Gerd og Kristin sine journaler følger eg med i så godt eg kan. Er garantert mange andre supre journaler, men selv holder jeg meg mest i bloggene :)

Minni1 sa for siden:

Jeg syns Everio sin journal er veldig inspirerende.

forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=22899

Jeg er litt usikker på om jeg er enig med Fungirl. Journalene har alle tilgang til mens bloggene er jo ofte stengt for andre enn de som er invitert inn.
Men faktisk så syns jeg fungirl sin blogg er kjempe fin å lese. Både på mat siden og på livets sin side.Det er foresten en kjempejente i det store og hele.

Fungirl sa for siden:

Å søta da, tusen takk :)

Det med bloggene er sant, altså man kan velge å lukke den for kun de som er på vennelista, jeg kan se alle bloggene grunnet at jeg er moderator, men svarer aldri i dem som er lukket hvis jeg ikke er på vennelista til denne personen.
Men er bloggene lukket ser man de heller ikke inne på bloggsidene, og ønsker man å bli venn men noen er det bare å sende ett venneønske :)
Mange skriver veldig personlige ting i bloggen sin som de gjerne ikke vil dele med alle, spesielt de de ikke har blitt kjent med ennå,
Selv skriver jeg mye, sikkert altfor mye, personlig. Men har valgt å ha den åpen og blir glad for alle som kommentere og titter innom :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.