< Tilbake til oversikten

Babybel

SolanGundersen sa for siden:

Mmmm...Jeg elsker denne osten og har begynt å sipse den til lunsj. Holder ikke med en eller to men spiser gjerne en fem seks stk til lunsj sammen med noe hamburgerrygg el.
Er det uheldig å spise BabyBell ? På pakken står referanseverdien med 0,2 g karbo slik jeg tolker det. Litt spes inholdsfortegnelse og jeg finner ikke denne matvaren på noen tabeller. Noen som vet ???

Gerd sa for siden:

Jeg spiser masse babybel :ja: Men ikke mer enn 1-2 om dagen, spesielt viss jeg fyser på no' godt :)

Yonah sa for siden:

Jeg synes kanskje det høres ut som veldig mye ost, men det kommer jo an på om du tåler så mye ost når du skal gå ned eller ikke det. Husk at ost inneholder proteiner også, så husk å tell de med. Det er fort gjort å få i seg for mye proteiner pga man spiser mye ost... Det er ikke for mange karber i babybell nei, men kan fort bli veldig mange proteiner,sammen med kjøtt.. Spiser du noe grønnsaker og annet fett til?

Tusen takk for svar :)

Begynte på ketolysedietten i går så er ikke kjent med alt enda.
Jeg spiste babybell og hamburgerrygg til lunsj i går.
Ikke noe grønnsaker.
Er så redd for å gjøre noe feil jeg.
Lest boken fra perm til perm .

nalana sa for siden:

Veldig mange proteiner mente du sikkert...:p

Yonah sa for siden:

Eh, ja :o Får rette opp den litt kjapt.

Yonah sa for siden:

Dersom du leste den fra perm til perm i går,så oppdaget du sikkert at du skal spise grønnsaker som gir deg minst 15 karber pr dag. Så, ut på kjøkkenet og skjær opp grønt. Du kan jo ta med deg rå blomkål på jobb feks, kjempegod erstatning for gulrot( som er ulovlig...), veldig godt å knaske på!

Hannehk sa for siden:

Hva med å mikse sammen en salat? (bruk gjerne en pose ricola salat f.eks) og ha babybell oppi den. Jeg har salaten fast til lunsj hver dag for da er jeg sikker på at jeg får nok grønt. (har selvsagt blomkål, brokkoli og andre grønnsaker til middag)

Takk for gode tilbakemeldinger.
Akkurat inntatt en salat nå med gr.saker , kylling og litt ost.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.