Kakeåndsen sa for siden:
Er det noen som har kjøpt lavkarbo øl i Sverige? I tilfelle hva da?
Kakeåndsen sa for siden:
Er det noen som har kjøpt lavkarbo øl i Sverige? I tilfelle hva da?
Gerd sa for siden:
Har ikke settt noe lavkarbo øl der. Vi tar med oss fra Norge når vi reiser til søta bror :)
Kakeåndsen sa for siden:
På Bolaget har de noe som heter Carlsberg Lite. Lurer på om det bare er lyst øl eller om det er som "norsk" Lite.
Kakeåndsen sa for siden:
Forresten Gerd, jeg lagde kjøttdeig-gryta di i dag med elgkarbonadedeig, bacon, sopp og fløte. "Dette må være noe av det beste jeg har smakt på lenge" sitat samboeren min.
Mjauritz sa for siden:
Jeg har kjøpt Carlsberg Lite i Sverige og den var ikke drikkanes spør du meg. Klarte vel 4, resten av brettet ble kastet!! Godt kjøp med andre ord!
Distrea sa for siden:
svendrups brigth har jeg kjøpt, men ikke testa, også var det Falcon lite, men den hadde litt mer karber
Belseblubb sa for siden:
Jeg har drukket en del av Spenderups Brigth (tror jeg det er i alle fall... :confused:) Boksen er blå og det står BRIGHT med litt store bokstaver. Den er helt ok, den. Pripps har vel også en lavkarbovariant, mener jeg. Den er sølvfarget.
Kakeåndsen sa for siden:
Spørs om jeg skal bestille den Spendrups'en da;)
Adriane sa for siden:
Eurocash på Svinesund har Carlsberg Lite med 1 karb pr dl.
Selges i halvlitersbokser og holder 3,5%.
[color=indigo][/color]
Ca 60 svenske kroner for 6 bokser, og kursen er jo bra.
[color=indigo][/color]
Kanutten sa for siden:
Enig med du! Carlsberg Lite smaker pyyton! Jeg måtte sjekke på boksen om jeg virkelig drakk øl da jeg åpna meg en boks... :wacko:
Mjauritz sa for siden:
Ja var mer vinsmak enn ølsmak spør du meg:mad:
Kanutten sa for siden:
Det er sant! det var en sursøt smak som IKKE skulle være der!
ketojunkie sa for siden:
Denne har de også på bunnpris her i Trondheim. Både Carlsberg og Tuborg lite.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.