< Tilbake til oversikten

Den evinnelige tørsten

Millsi sa for siden:

Fikk den i starten sist gang å,men husker ikke hvro leneg den satt i.. Jeg drikker litersvis med vann,og løper like ofte på do :p Når avtar det litt? Drikker masse vann i utgangspungtet jeg å da :) Men nå tar det av helt. hehe

Sassy88 sa for siden:

Jeg er akkurat lik, men det har roa seg litt nå da (er bare på dag 6 altså).

Når du først fikk minna meg på vanndrikkinga ble jeg tørst igjen, så får gå å fionne meg et glass med iiiskaldt vann :)

Millsi sa for siden:

hehe,sitter med halvliterglass med vann hele tide,jeg!! Og det fylles opp jevnlig,ja!!

Sesti sa for siden:

Hehe, nyt det.. Jeg derimot er helt motsatt, sliter noe ekstremt med å få i meg vann...:S

Yonah sa for siden:

Jeg aner ikke, jeg har vært i ketose i 4 uker og er like tørst, flyr på do minst 2 ganger hver natt og flere ganger i timen. At ketostixene slår ut er vel nesten bare flaks så utvannet det som kommer ut er;)

Millsi sa for siden:

syns det er kjedelig å gå på do jeg.. haha!

Yonah sa for siden:

Jeg også, men det er vondt å være tørst også... Så jeg flyr på do. Men jeg er rimelig fortvila over at jeg ikke klarer å gå en tur på en halvtime uten å stresse halve turen hjem fordi jeg faktisk nesten holder på å tisse på meg....

Millsi sa for siden:

Huff,ja.. Passer på å gå i skogen jeg :) så er det ingen som ser meg om jeg bare MÅÅ! hehe

Areola sa for siden:

For meg er hjemturen fra jobb verst - ihvertfall hvis jeg må ta buss :eek:
Om jeg ikke har vært på do umiddelbart før jeg går til bussen er jeg nær sprengt halvveis på turen :lol:

Yonah sa for siden:

Jeg gleder meg også til jeg kan gå i skogen... Venter på å skogsbilveiene skal tine frem jeg;) Skal sjekke i dag om den ene veien jeg går på er tørr nok til å gå på, forrige onsdag lå det 30cm snø på deler av den...

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.