Karin sa for siden:
Det er nok egentlig bare meg i utgangspunktet, da.
Jeg sa jo for omtrent halvannet år siden at jeg ikke ønsket å fortsette journalen og den regelmessige kommunikasjonen. Men jeg ser at dette forumet er i ferd med å bli akkurat som det amerikanske - så stort at man ikke kan følge hverandre sånn som man gjorde til å begynne med.
Veldig dumt, men det er nå sånn det blir. Jeg vet at dette forumet hjelper mange, mange folk! Og det er de man aldri ser i andre sammenhenger. Men her funker de, her lykkes de! Veldig bra, men - som sagt, blitt for stort.
Så derfor sier jeg nå at for meg er ikke dette noe jeg kan ty til for hjelp lenger. Det er blitt et forum for - vel, i alle fall fins det ikke nå lenger et forum for noe som JEG trenger.
Jeg trengs ikke heller som ressurs - forumet er smekkfullt av folk som har god peiling og oversikt over undersøkelser og forskningsrapporter.
Men for alle nybegynnere i "faget", og alle som ønsker støtte og hjelp - her på dette forumet er det dere får svar og det dere trenger!
Jeg ønsker alle lykke til videre. Jeg kommer sikkert til å bidra videre - men kanskje enda mer sporadisk enn i de to siste årene.
Og så til slutt til alle "mine": Takk for nå! Dere vet hvor jeg er, og hvis ikke, kan vi nok snakkes om det. . .