Har "klaget" litt her inne tidligere fordi jeg ikke går ned. På 2 måneder har jeg gått ned 2 kg., og i forhold til de fleste er det lite. Men som sagt tidligere har jeg fått masse energi, og føler at det reelle vekttapet er større.
For to dager siden var jeg på min halvårlige sjekk etter brtystkreft, og legen min er faktisk ekspert på lavkarbo! Er det flaks eller? Hun sa at medisinen jeg går på gjør det vanskelig å gå ned, men at jeg antageligvis har mistet mye fett som på en måte "erstattes" av vann.
I går var det hallelujastemning i heimen da jeg skulle finne frem kjole til sønnen min sin konfirmasjon lørdag. Laaangt bak i skalpet hang bunaden min som ikke har vært i bruk siden 17 mai 2006, av tungtveiende grunner, bokstavlig talt. Prøvde den for gøy, og undere over alle undere, den passet!
Så flott!! Du har all grunn til å være strålende fornøyd:D
Neste år skal jeg også inn i bunaden igjen, jeg har heller ikke hatt den på siden 2006... Men den er ikke sydd ut etter konfirmasjonen min da, og ikke akter jeg å gjøre det heller:D
Bunader er vanskelige saker.. Siden man bruker dem så sjeldent blir det så fryktelig lett å se endringer, både positive og negative:p
Jeg gikk og ned "bare" 2 kg på 2 mnd, pga medisin.. Totalt frustrerende!
Min egen bunad ble sydd ut i all hast for 2 år siden, festet ble flytta ut nesten 10 cm..:S Men nå til uka må jeg si den inn igjen, tilbake til original størrelse om ikke mindre:)
Så skjønner følelsen!!!!:D
Åh, så gøy! Grattis! Jeg går også kronologisk bakover i klesskapet (men, haha, mest plagg som aldri har passet -de berømte slankeplaggene, de man kjøpte i for liten størrelse fordi det var et sånt fint plagg og det var tomt for den rette størrelsen, og man tenkte at da man ble slankere, da ville det passe :p)
Oh no, jeg var på ferie i Krakow i forrige uke, endte opp med 3 nye bukser.. Bare en av dem passa, men de to andre passa jo neeeesten, og de var så fine...:o
Har 8 bukser i skapet som jeg aldri har brukt, som bare ligger der og venter:eek:
Gratulerer! Bunaden var den viktigste grunnen til at jeg begynte på Ketolysekuren! Fikk meg ny bunad i fjor, og gikk opp 10 kg fra juli til desember...:( Og jeg kan ikke bruke 20 000 kroner på en bunad jeg bare får brukt to ganger! Så da var det bare å slanke i vei. Nå har jeg gått ned snart syv kg, og skal presse meg inn i den på søndag (konfirmasjon), men tenker at på 17. mai vil den sitte bra:)
Ha en flott konfirmasjonsdag med sønnen og bunaden:)
mitt første delmål er å passe inn i bunaden til 17 mai, gratulerer så mye, du har vært kjempeflink. synes allti det er gøy å treffe lavkarbotilhengere på uventede steder, hehe
"Vi som skal inn i bunaden igjen" er visst en hel folkebevegelse!! Jeg har også planer om å komme inn i den igjen nå 17.mai, for første gang på hvertfall 10 år....Har ikke turt å prøve enda, utsetter det hver dag....Men 16.mai MÅ jeg prøve,så da får vi se om det blir bunad i år!!:D
Så stas, Irenesol! Kos deg med bunad og konfirmasjon :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.