< Tilbake til oversikten

Noen her som god erfaring med Bailine under slanking?

Stellamor sa for siden:

Har en mage jeg gjerne skulle hatt mindre av. Etter svangerskap og slanking så er ikke den mye å rope hurra for...

Så; noen som har hatt et vellykket møte med Bailine?
Hva er ca pris?

Takknemlig for svar!

Gerd sa for siden:

Scroll helt ned på siden her, så finner du flere lignende tråder ;)

Stellamor sa for siden:

Takk takk :)
Fant noe her, ja.

Sense sa for siden:

Jeg går på Bailine nå og er kjempefornøyd!! Jeg startet for 3,5 uke siden, men hadde ikke behandlinger hele påskeuken. Har nå tatt 6 behandlinger og har gått inn totalt 22 cm :D Ble målt igjen i går. Jeg prøver å gå to ganger pr. uke nå i starten. Etterpå blir det vedlikehold med ca 1-2 ganger pr. mnd tenker jeg. Jeg får masse energi av behandlingene, og merker foruten at jeg minsker i cm også at jeg blir bedre i rygg- og nakkemusklene hvor jeg alltid har hatt problemer. Man føler at man har vært gjennom en skikkelig treningsøkt etterpå.

Jeg var kunde for mange år siden og derfor fikk jeg de 10 første behandlingene for kr. 3200,- vanlig pris for førstegangskunder er på min salong 3600,- for 10 behandlinger. Etterpå blir man stamkunde og betaler 2000,- for 10, eller 3600 for 20. Verving gir gratis beh, og 3 vervinger gir 5 gratis timer.

Kan virkelig anbefales :)

Stellamor sa for siden:

Har lyst til å prøve, men frister ikke så mye å kle av seg, veie osv..
Får tenke litt på det :) Magen henger jo her..Æsj:mad:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.