Fikk tilbud av en bekjent som driver spasalong om å prøve Ultratone behandling for å stramme opp her og der. Behandlingen skulle visst både være oppstrammennde, ta bort noen cm og gjøre musklene sterkere!?!
Kan jo være kjekt å stramme opp litt når man har gått ned i vekt, kjenner at jeg er litt slapp over magen og rumpa/lårene.
Eneste jeg har hørt om er Bodywrap (contourwrap), og den gir de samme løftene som du nevnte. Men jeg ble anbefalt å ta en slik behandlig ETTER slankekuren, da man har samlet så mye "graps", altså avfall! Da skulle man få de beste resultatene :)
Jeg har jobbet som terapeut i mange år og kan på det varmeste anbefale både ultratone og universal contour wrap :) Men med ultratone vil jeg nok anbefale en kur på minimum 15 ganger....1-5 ganger med universal contour wrap
Etter annet alternativ er Bailain Figurforming. Det er veldig bra. Snakker av egen erfaring, har brukt dette i over et år. Der får man også god kost veiledning. Dette er et konsept som har over 20 års erfaring.
Anbefaler dette på det varmeste :)
Hadde prøvetime i går på Ultratone, det var utrolig deilig:p. Nesten som en massasje, bare innvendig på en måte.
Prøvetimen var ment for å få igang blodsirkulasjonen samt lymfene? Skulle visst gjøre slik at kroppen kvitter seg med avfallsstoffer? Er dette riktig mon tro???
Har bestillt meg en serie på 10 timer (ALT for dyrt egentlig, men hva gjør man ikke når sydenturen bare er 6 uker unna:cool:), skal gå 2 ganger i uka og da er det musklene som får unngjelde. Skal stramme opp mage, rumpe, lår og lovehandels:D.
Er litt usikker på om dette egentlig funker, men er villig til å prøve. Leste en artikkel www.safira.no/Ultratone_Mariannes_dagbok.doc om ei som hadde gått ned mange kilo (ca 35 kg tror jeg det var), og som underveis hadde tatt Ultratonebehandling for å unngå overflødig og slapp hud når hun var ferdig. Det hadde visstnok fungert veldig bra, og hun hadde stram og fin kropp når hun var ferdigslanket takket være Ultratone.
For meg høres dette egentlig for godt ut til å være sant, har kun tro på hard trening for å få muskler, men er desverre alt for lat til å ta en masse situps akkurat nå, så da prøver jeg dette:rolleyes:.
Skal teste dette ut og gi dere rapport om hva som skjer med kroppen min underveis (dersom det skjer noe som helst da :rolleyes:)
hold oss oppdatert da, om det er verdt pengene vil jeg og gi det ett forsøk. har prøvd bailine før, men kun 5 behandlinger, tror ikke det er nok til å gi det helt store utslaget...
Men varer det da? Hva er det som egentlig skjer når man tar figurforming?
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.