tattoogl sa for siden:
Heisann..
Nå har jeg akkurat bestilt varer fra Lowcarbmegastore.com
Er det noen her inne som har erfaringer med dette nettstedet og varene der???
tattoogl sa for siden:
Heisann..
Nå har jeg akkurat bestilt varer fra Lowcarbmegastore.com
Er det noen her inne som har erfaringer med dette nettstedet og varene der???
tattoogl sa for siden:
Det var jammen dårlig med respons!!
Er det virkelig ingen som har vært inne på siden og/eller bestilt derfra???
Gerd sa for siden:
Nix :)
Krepsejenta sa for siden:
Jeg har heller aldri bestilt derfra. Fortell oss om du ble fornøyd da! :) Var det billigere enn fra f.eks Lavkarbopikene mht frakt og evt. toll?
Stilken sa for siden:
Aldri hørt om den engang,men gjett om jeg skal bestille derfra i dag da:D
Lizzi sa for siden:
Flotte sider, dette skal jeg se nærmere på:)
Er du fornøyd med varene? Hvordan var toll og frakt kostnadene?
tattoogl sa for siden:
Jeg har ikke fått varene ennå, men har betalt for varene + frakt.. sto ingen ting om toll????....???
Frakten var kanskje litt dyr, men..
Betalte tilsammen ca. 1000,- og av det var ca. 300,- i frakt.
Skal si ifra når varene kommer...
Cam sa for siden:
Kjempebra butikk! Stort utvalg, særlig de ferdige pizzabunnene så lovende ut... er jo verdt litt ekstra betaling hvis det ikke er noe en spiser hver dag, slik at det varer en stund...
Men det er vel toll på alle pakker fra utlandet på over 20 kr, er det ikke sånn? Jeg kjøpte en kjole fra USA til litt under 1000 kr (fin selskapskjole) og måtte faktisk betale ca 500 kr i toll! FIkk helt sjokk!
Håper du sier ifra hvor mye du måtte betale når du har fått pakken? Ellers finnes det jo mye bra på dialife.dk også, er jo toll fra fra DK også, men mindre frakt...
Gleder meg til lavkarbopikene er tilbake igjen - håper de klarer det!
Fungirl sa for siden:
[quote=Cam;712142]Kjempebra butikk! Stort utvalg, særlig de ferdige pizzabunnene så lovende ut... er jo verdt litt ekstra betaling hvis det ikke er noe en spiser hver dag, slik at det varer en stund...
Men det er vel toll på alle pakker fra utlandet på over 20 kr, er det ikke sånn? Jeg kjøpte en kjole fra USA til litt under 1000 kr (fin selskapskjole) og måtte faktisk betale ca 500 kr i toll! FIkk helt sjokk!quote]
På alt over 200 kr er det moms, ikke over 20 kr. Men handler man hos dialife.dk så har disse skrevet på pakkene at varene er mindre verdt enn de faktisk er og da slipper man gjerne å betale toll. Gjorde det på min pakke iallefall :)
joachim86 sa for siden:
Hei,
Jeg har bodd i England det siste året nå og bestemte meg for å bestille fra denne sjappa for å teste noen produkter før jeg drar hjem til moderlandet i Juni.
Kjøpte div. snack/sweets, bla. drops som var listet som "0 carb" på nettsiden der, men når jeg nå har produktet i hånden så ser jeg at varedeklarasjonen sier "Per 100g: Carbohydrate 98.1g of which Sugars Nil of which Polyols 98.1g".
Søtningsstoffene i produktet er Isomalt, Sitrussyre og Sucralose.
Blir jo vanvittig skeptisk når jeg ser dette, da jeg har bare spist varer som har ekstremt lavt karbo nivå på varedeklarasjonen (typ 2-3g per 100g) helt siden jeg startet på kuren i Januar.
Noen som vet noe om dette er "greit" å kose seg med? Hvis ikke går det rett i søpla her. Bortkasta penger :mad:
Fungirl sa for siden:
Sukkeralkoholder kan du trekke fra så du kan trygt spise dem, men husk, er ikke sikkert magen og fordøyelsen blir like glad :)
joachim86 sa for siden:
Dvs. jeg kan spise dette med god samvittighet? (Jada, er klar over at magen kanskje ikke er enig, men har ikke bestillt så mye :) ). Tenkte kanskje det var stivelse eller noe som gjorde at carbohydrate nivået var så høyt.
Takk for svar!
Fungirl sa for siden:
Jepp du kan trygt spise det utifra ett karboperspektiv :)
joachim86 sa for siden:
Konge :cool:
Det var skikkelig digg jo!
Mellon sa for siden:
Det er toll på alle varer over 200,- utenom bøker og blader etter som jeg husker. Tollen er da på 25% av salgspris- medregnet frakt, men frakten blir ikke tatt med i beregning på grensen på 200,- Det er også et tollgebyr i tilegg, torr det stort sett er på 90,- Dette er regler for å hindre at utenlandshandel "kveler" norske varer- eller rettere sagt, lage varene mer likeverdige.
tattoogl sa for siden:
I dag kom pakken på postkontoret... Bestilte den 29. og fikk den i dag, så det gikk jo fort..
Men... frakt og toll er ikke noe å spøke med skjønner jeg:
Jeg kjøpte varer for: 584,50,-
Frakt: 370,-
Toll: 401,-
Svinedyrt!!!!!
Men mye spennende da..:-)
Blir nok en stund til jeg gjør det igjen..
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.