Stilken sa for siden:
Trener alle?
Hva trener dere? og hvor ofte evt?
Tusen takk for svar
Stilken sa for siden:
Trener alle?
Hva trener dere? og hvor ofte evt?
Tusen takk for svar
fjanni sa for siden:
trener jeg? ja.
hva trener jeg? fotball, styrke, stepp, løping, spinning. varierer litt hva jeg har lyst til den uken.
hvor ofte: 6 dager i uken som regel.
Kitt sa for siden:
Og jeg trener ALDRI!:D
Gjør husarbeid og går litt turer!
*pippi m gutt og jente* sa for siden:
Jeg går en tur på 45 min hver dag-det er min "trening":)
Millsi sa for siden:
Jeg går turer. I raskt tempo. ca 3 ganger i uken.
Mjauritz sa for siden:
Jeg går ca 1,5 time hver dag, og trener bodypump, step, sirkeltrening - minst 3 ganger i uken.
Perdita sa for siden:
Jeg trener pilates tre til fire ganger i uken, både hjemme med dvd og av og til på saltimer på matte når jeg er i Oslo. I tillegg går jeg masse tur og prøver å svømme i blandt.
ross sa for siden:
Her varierer det fra 1 til 2 timer i skogen, noe raskt tempo og no sakte. Hver dag, pga bikkja må ut. Ellers har jeg hest som også må trimmes så blir noen timer på hesteryggen også...
lolwut sa for siden:
Jeg går veldig mye hver dag istedenfor å kjøpe meg bil. Jeg sparer penger, miljø, det er veldig trivelig - spesielt om det er fint vær, det gir meg tid til å tenke og jeg får rørt litt på skrotten. Til/fra jobb o.l. bruker jeg kollektiv transport, men det er fortsatt et stykke å gå til huset mitt.
Trener styrke på treningsstudio akkurat når jeg føler for det (som regel ca 2 ganger i uka). Om sommeren blir det mye fotball med venner og bading/svømming.
Jeg "tvinger" meg selv aldri til å trene, jeg gjør det når jeg har lyst. På denne måten blir det en morsom ting og ikke et mas.
Grovsnus sa for siden:
har vert ganske flittig etter jul. tar en tur på ca 3 km. (har sånn mobil med navigator) I begynnelsen så tok turen 35 min , idag var jeg nede i 28,5 min.
Og det hjelper på vekta.
Mvh Grovsnus
ha en fin tur
Johanna sa for siden:
Jeg er på spinning 4 - 5 ganger pr uke:)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.