Det er så deilig å kunne spise mørk sjokolade:) Den med mint så utrolig god ut!! Et tips hvis du føler for å spise masse - ta èn bit i munnen og virkelig smak på den; hva smaker den egentlig? Hva er konsistensen? Smelter den?
Prøv det samme med neste bit osv.
Knekkebrødene inneholder ikke nøtter men frø (linfrø, solsikkefrø, gresskarkjernefrø, sesamfrø), det jeg mente var at nøtter//korn/frø er tillatt i fase 3b:p
Var ikke helt tydelig skrevet det nei ser jeg :rolleyes:
Når det gjelder sjokoladen så er det egentlig godt å kjenne at jeg kunne spise den uten å ha dårlig samvittighet for det. Det tror jeg er lenge siden sist :o, og jeg spiste ikke hele platen på en gang - men delte den i 2 og spiste den i 2 runder (ikke den store forskjellen :rolleyes:). Ler av meg selv
Jeg har egentlig ikke noe imot 3 tråder, for jeg kjenner at jeg har ikke lyst til å fortelle om at vi kan spise orntlig sjokolade - eller storkose oss med nøtter og bær i Fase 3. Men samtidig så er det ikke så mange her i denne tråden, det at vi 3 er her nå, er vel det meste som har vært her samtidig. Kanskje vi skulle beholde denne tråden for ting som går direkte på deilige, smakfulle fase 3 ting.
Jeg er her jeg også, jeg har bare hatt det spesielt travelt i det siste.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.