< Tilbake til oversikten

FASE 3: Råd, motivasjon, hjelp og trøst

tuddelu sa for siden:

Det er så deilig å kunne spise mørk sjokolade:) Den med mint så utrolig god ut!! Et tips hvis du føler for å spise masse - ta èn bit i munnen og virkelig smak på den; hva smaker den egentlig? Hva er konsistensen? Smelter den?
Prøv det samme med neste bit osv.

grotingeling sa for siden:

Knekkebrødene inneholder ikke nøtter men frø (linfrø, solsikkefrø, gresskarkjernefrø, sesamfrø), det jeg mente var at nøtter//korn/frø er tillatt i fase 3b:p
Var ikke helt tydelig skrevet det nei ser jeg :rolleyes:

grotingeling sa for siden:

Hei - i fase1-tråden er det stilt spørsmål om vi kan lage en felles tråd for alle fasene, noe jeg mener er et flott forslag.

Jeg har derfor tatt meg den frihet og opprette en ny tråd, dere finner den her

Legger ut denne i de andre ED-fase-trådene også :D

Popp sa for siden:

Godt tips! Takk for det, tuddelu :klem:

Når det gjelder sjokoladen så er det egentlig godt å kjenne at jeg kunne spise den uten å ha dårlig samvittighet for det. Det tror jeg er lenge siden sist :o, og jeg spiste ikke hele platen på en gang - men delte den i 2 og spiste den i 2 runder (ikke den store forskjellen :rolleyes:). Ler av meg selv

Jeg har egentlig ikke noe imot 3 tråder, for jeg kjenner at jeg har ikke lyst til å fortelle om at vi kan spise orntlig sjokolade - eller storkose oss med nøtter og bær i Fase 3. Men samtidig så er det ikke så mange her i denne tråden, det at vi 3 er her nå, er vel det meste som har vært her samtidig. Kanskje vi skulle beholde denne tråden for ting som går direkte på deilige, smakfulle fase 3 ting.

Kikkin sa for siden:

Jeg er også i fase 3... er bare litt dårlig på å skrive...
Men er inne her og leser hver dag...

arkine sa for siden:

vet du ,, det gjør ikke meg noe å lese om hva som kan spises i fase tre
syns bare det er ok og ha noe å glede meg til

for det kommer jo vår tur en dag også,men håper for meg selv at jeg da ikke har lyst på sjokolade

Tutte sa for siden:

Det gjør ikke meg noe å lese om det dere spiser i fase 3 ! :) En dag kommer vi der vi andre også :) Så ikke tenk på det :)

Titti sa for siden:

Kan man spise sjokolade i fase 3 altså? :spent: ;)

arkine sa for siden:

nei , egentlig ikke ,, tror jeg

Pearl sa for siden:

Jeg er her jeg også, jeg har bare hatt det spesielt travelt i det siste.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.