< Tilbake til oversikten

Hjelp! Dreper snart for et glass appelsinjuice

Kakeåndsen sa for siden:

Jeg har så sinnsykt lyst på appelsinjuice. Skal jeg bruke kakeåndsen logikken min så betyr dette at jeg trenger C vitaminer. Hm.... Lurer nesten på om jeg må sprekke litt i morgen jeg og kose meg med et glass:rolleyes:.

lokkebiff sa for siden:

Kjøp deg bruse-c-vitaminer davel, smaker deilig appelsin (saft iallefall) :ja:

Sassy88 sa for siden:

funlightsaft med appelsinsmak kan kanskje hjelpe? også noen brusetabletter som lokkebiff nevner over her. Selvsagt ikke i samme glasset da:P

Areola sa for siden:

Appelsin er ikke å finne på topp 10-c-vitamin-lista engang, spis brokkoliii!

(eller drikk litt appelsinjus, for det er nok det du har lyst på :ja:)

Gerd sa for siden:

Da tar du deg et lite glass appelisnjuice, drikker i små slurker og nyyyter ;)
Du har ikke sprukket fordet.... :)

Kakeåndsen sa for siden:

Spiser masse brokkoli;). Er nok juicen jeg har så lyst på, så jeg tror jeg skal kjøpe en premium med fruktkjøtt etterpå og kose meg med et glass når ungene er i seng i kveld.

Iset sa for siden:

Denne tråden hadde nok vært morsom å lese for en "vanlig" slanker. :lol:

Kakeåndsen sa for siden:

:stortsmil Ikke sant?

Føles litt fjernt å "sprekke" på et glass appelsinjuice. Men men....

lokkebiff sa for siden:

For ikke å snakke om de "Hjelp-jeg-får-for-lite-fett-trådene" :lol:

Kakeåndsen sa for siden:

Jeg er gammel GR-dame, så jeg har brukt tid på omvende meg selv også. Først skulle jeg bare sjekke om det funket etter de første ukene når glykogenlageret forsvant. Visste jo teorien at man går ned noen kg med en gang når man kutter ut karber pga det.

Bellabo sa for siden:

He, he.. for å ikke snakke om mine venninner som sitter og gumler 45% potegull, og ser på meg med de øynene mens jeg sitter å spiser bacon-crisp :D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.