< Tilbake til oversikten

Jeg vil begynne i dag

Forandring:) sa for siden:

Hei:) Ser det er mange som har fått inspirasjon og tips fra hverandre på denne siden, så bra:)!!! Så mange som har gått ned så mye, jeg er imponert!! Jeg har veldig lyst til å forandre kostholdet mitt, men ser vel ikke helt for meg ketolysekuren. Tenkte jeg ville starte med å kutte ned på karbohydratene, kutte ned på søtsakene og trene mer. Kan noen gi meg noen gode tips?

Er noen interessert i å være med på min vei nedover på vekta? Skal vi backe hverandre opp?:rolleyes:

Når jeg gikk på vekta idag stod den desverre på 80 kg- jeg fikk SJOKK!!! Det er siste gangen det tallet der noen gang skal vises på min badevekt.. Målet er 15 kg vektreduksjon.. Det har jeg pleid å veie før ting gikk helt galt..

Har tenkt å være her inne mye framover og lese hva dere andre har skrevet. Er takknemmlig for alle gode råd og tips.:p

Hilsen en som har et sterkt ønske om FORANDRING

grotingeling sa for siden:

Velkommen og gratulere med det første og viktigst steget mot vektreduksjon :stortsmil

Må si meg enig i strategien din, start enkelt med å gjøre noen få vesentlige endringer i kostholdet - å kutte ut søtsakene kan absolutt gi utslag på vekten samt motivasjon til å gjøre andre nødvendige endringer.

Noen tips i startfasen;
Sett deg et hovedmål, og bruk delmål for å nå det. Det er f.eks. enklere å se for seg en nedgang på 5 kg før 17. mai enn 20 kg før en 30-års dag i september.

Godta at det kommer dager hvor du har lyst til å gi opp.

Lag deg en liste med belønninger du kan gi deg selv når du motstår fristelser (som foreksempel fristelsen til å gi opp), eller når du har nådd et delmål.

Skaff deg informasjon hvis du tenkter å starte på en diett.
Du finner mye god informasjon på disse sidene hvis du ønsker å starte på en diett. Velg en som du føler kan passe inn i hverdagen uten de helt store tilpasningene.

Jeg heier på deg :goodluck:

Forandring:) sa for siden:

Tusen takk for råd og tips!! Det er virkelig motiverende og inn her å kikke litt:) Gratulerer med alle kiloene du har mistet også, de er vel ikke akkurat savnet tenker jeg;) Eurodiet, det må jeg sjekke litt på.. :)

grotingeling sa for siden:

Savner ikke kiloene nei :p, og i dag har jeg tatt på meg en sekk som inneholdt 10 kg bare for å kjenne hvor mye det egentlig er snakk om. Det ble veldig fort tungt å bære rundt på gitt - men du verden så motiverende :_punk:

Du finner en god del informasjon om Eurdietten på www.eurodiet.com/index.php?lang=no, men du kan søke i forumet etter eurodiett (ED) da det er skrevet en del om det her også.

Camz sa for siden:

Er en stund siden jeg begynte, men jeg heier på deg :D:D:D Kanskje fedon kunne vært noe for deg??

junana sa for siden:

Hei. Jeg er akkurat i samme båt som deg.
Har begynt å redusere inntaket av karbo og er blitt veldig opptatt av å lese varedeklarasjoner. Trener ca. 30 min hver dag. Har drevet med dette en uke nå og har faktisk gått den 800 g. Er overrasket over at det har hatt så rask effekt bare ved å kutte ut brød, pasta, ris og poteter.

Vekta sto på 82,9 da jeg starta og nå stor den på 82,1.

Målet mitt er i første omgang å komme inn i klærne jeg passet før datteren min ble født for ett år siden. Husker ikke hvor mye jeg veide da, men buksene er trange. Skal på en konsert om 4 uker og håper virkelig favorittbuksa passer da. Får den igjen men den er litt trang.

Lykke til til deg fra meg. Håper vi kan følge hverandre opp og nå de målene vi har satt oss begge to :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.