Kanutten sa for siden:
Det finne jo flere lite-cider på markedet, men Halmstad har nå kommet med en som inneholder 1.1 gram karber pr dl. :eek: :D
Kanutten sa for siden:
Det finne jo flere lite-cider på markedet, men Halmstad har nå kommet med en som inneholder 1.1 gram karber pr dl. :eek: :D
Donna sa for siden:
På rema1000 har de en cider som hadde 0,6 karber pr dl. Skogsbær cider. husker ikke merket. Var kjempe god. Grevens var det, tror eg
Kanutten sa for siden:
:eek::eek::eek: Oppsøke innkjøpssjefen i morgen.....
Bee sa for siden:
ÅH! Cider. :D
Mjauritz sa for siden:
Har også sett skogsbær cider på Meny her jeg bor! Skal kjøpe litt til helgen da jeg skal på fest.
quebec sa for siden:
er det sånn med alkohol eller??
:)
Donna sa for siden:
Ja det er med, alt annet er brus :p
Mjauritz sa for siden:
Grevens skogsbærcider kan absolutt anbefales- kjempegod!!
Yonah sa for siden:
Jeg fant grevens cider i dag, med eple da, så den inneholder 2.5karber pr dl... Litt mye, men tror jaggu jeg deler den med mannen... Det er noen karber, men det får så være. Har ikke tenkt å drikke en slik hver kveld heller.
Bee sa for siden:
Noen som vet karboinnhold i Somersby sin eplecider?
Bee sa for siden:
Jeg fant det ut. 0,8 gram. :D
Maimor sa for siden:
Jeg har bare funnet Grevens før, og den er grei nok. Men i dag fant jeg Halmstad sin pærecider med 1,1 karber, og den var bare supergod!
Tonemi sa for siden:
Skal på utdrikningslag i helgen så denne tråden passet meg bra:) Jeg er også så heldig at hun som driver polet skal lage en liste til meg over viner som innholder lite sukker. Den skal være klar til i morgen når je skal kjøpe vin til kvelden:O)
Grovsnus sa for siden:
Legg ut den lista davel:D
Mvh Grovsnus
Ha en fortreffelig aften
scartz sa for siden:
Halmstad sin er dødsgod!!! Hvilket butikker finner dere den på? Jeg har bare funnet den på ica maxi, og der var det utsolgt :( Virker som at alle butikker har halmstad sin cider, men ikke light versjonen...
Paris sa for siden:
dytter denne:p
Noen som vet hvor man får kjøpt?
Viclin sa for siden:
Jeg kjøpte på Kiwi i stad; En Somersby Lite eplecider som visstnok var 0,8 kh (det står ikke på. ) og en Grevens pærecider som hadde 2,5 kh.
Paris sa for siden:
Jeg også har kjøpt Somersby Lite eplecider og tenkte å skeie litt ut i kveld, men usikker på om jeg tørr:p
Det er jo 4 karber pr halvliter, da, så kanskje ikke så ille som jeg kanskje tenkte?
Men kan man stole på dette med 0,8? Fant det ikke på boksene.
Viclin sa for siden:
Jeg har helt oppi et glass med masse isbiter oppi. Egentlig litt sløs med karbene, men jeg måtte bare prøve om den var god. :p
Tror innholdet skal stemme. Fant det på et annet forum der de hadde fått svar fra Ringnes. :)
gryggaa sa for siden:
Hvis det er 4 karber per halvliter, blir det jo en del hvis man skal drikke en del av denne Somersbyen da.... :/
Kanutten sa for siden:
Grevens skogsbærcider har bare 0.5 karber pr dl.. :p
Tasja sa for siden:
Hmm, nå er jeg litt forvirret. For jeg kjøpte Grevens skogsbærcider i går, den uten tilsatt sukker som er bilde av over her. På boksen sto det at det var 3,6 gram kabrohydrater pr 100 ml, hvor av sukkerarter 3,6. Stemmer ikke det da? :confused:
Kanutten sa for siden:
Vet du, dette forvirrer meg også. Den ene gangen er det lite karber i cidern, neste gang jeg kjøper står det noe helt annet på boksen..:confused:
Nerthus sa for siden:
Da stemmer det med min opplevelse, den HADDE 0,6 gram før - men nå er det 3,6... grevens med jordbær har 0,6 og jeg tror enten pære eller eple har også veldig lite - men det er lenge siden jeg har sjekket.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.