< Tilbake til oversikten

Advarsel; skryteinnlegg dette

*pippi m gutt og jente* sa for siden:

Men eg e så fantastisk stolte av meg sjøl nå når eg har tatt av 12.5 kg på ketolyse..:D For i dag va eg ute for å kjøpa meg ei nye jeans..grua meg på forhånd som vanligt...men blei kjempeoveraska når eg har gått fra strl 32/33 te 29!!!:D:D Heilt sant!!! Holdt på å få sjokk-e kjempeglaaaaa i dag!!:) Har vel låv te det?

ixi sa for siden:

Gratulerer! :heia: Det er så koselig å lese slike ting, og det er klart du har lov til å være glad! :stortsmil

Ja det e fysste gang eg har kost rauå av meg i ein jeansbutikk-for egentligt så har eg hata det...Ville prøva mye i dag:) he he...

ixi sa for siden:

Dét tror jeg på. :lol:

Frua sa for siden:

For en herlig følelse! Gratulerer :D

jannemor sa for siden:

gratulerer :)

Photobscura sa for siden:

Wow! 29 tommer, det var liksom drømmestørrelsen mener jeg å huske :p. Nå har ikke jeg satt mine bein i en olabukse siden midt på nittitallet, men jeg skjønner følelsen! Jeg har gått fra str 46/48 eller XL til 40/42 eller medium, det er vakkert, er det!

alvepiken sa for siden:

Gratulerer :D Kan man spørre på hvor lang tid?

Skippy sa for siden:

Lov å være glad for sånt ja, gratulerer.

Vet ikke om det er meg du spør? Men jeg startet på ketolyse 5 januar..

muskatt sa for siden:

Flink er du og veldig motiverende for oss nybegynnere! Gratulerer:D

Tuuuusen takk;) Men jeg må bare få si at det er den beste og enkleste slankekuren jeg har vært borti;) Så masse go mat egentlig:) Så lykke til alle sammen:)

fagremøy79 sa for siden:

kjempe bra:heia:klart du skal være stolt når du har gått ned så mye:ja:
str 29 e jo sinnsykt bra!!!!!!:heia::heia::heia:

Stellamor sa for siden:

Gratulerer med flott resultat!!:D
Her er det lov å skryte som bare det!;)

maritam sa for siden:

OI så utrolig flink du er! Utrolig bra!:heia:

Tuuusen takk alle sammen!! Ja det e ein fantastiske følelse å vær stolt av seg sjøl på ein måte..he he:) Endelig lykkas med å bli kvitt disse extra kiloene..:D
Masse lykke te alle sammen!!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.