< Tilbake til oversikten

Hvordan går det med dere som startet 5 Jan?

*pippi m gutt og jente* sa for siden:

Her er veiingene mine:)

5.1- 82.4 (startvekt)
12.1- 80
19.1- 78
26.1- 76.5
2.2- 76
9.2- 75.1
16.2- 74.9
23.2- 74.2
2.3- 73.6
9.3- 72.2
16.3- 71.7
23.3- 71.3
30.3- 71.3
6.4- 70.5
13.4- 70

Er i grunnen veldig godt fornøyd med å ha gått ned 12.5 kg til nå:) Spesielt er jeg glad for nedgangen i påskeuka:D
Dere andre da?

Minni1 sa for siden:

Så bra, du har jo vært kjempeflink.

Regner med du sikter til en spesiell grupppe som jeg ikke er med i.

Jeg har holdt på siden begynnelsen av januar. Har gått ned 7 kilo og er veldig fornøyd med det. Ser du klarte påsken bra. Jeg klarte meg verken over vinterferien eller påsken men tar det bare som en liten utsettelse.

:)

Budeia sa for siden:

Super nedgang! Gratulerer! Jeg prøvde å starte 5 jan, men ble så kjempedårlig at jeg holdt ikke ut mange dagene. Nå er jeg i gang igjen, men starta i går, så kan ikke akkurat vise til resultater ennå.:rolleyes:
Håper min vekt rikker seg like medgjørlig som din, den gjorde i allefall det i fjor da jeg klarte å holde meg til kuren en god stund.

Tenkte på di som startet rundt 5 Januar:) Ikke en spesiell gruppe altså.. Jeg vet at jeg slengte meg på en tråd her tidligere men finner den ikke igjen..så derfor starter jeg en ny;) Flærne som startet i Januar?

Bellabo sa for siden:

Joda.. jeg er med ennå :) Startet ved nyttår og har gått ned 10.2 kilo så langt :) Still goiing down :D

fagremøy79 sa for siden:

starta 7. januar og er i siget:Dstagnerer i perioder men går fremover:rolleyes:

Så bra at vi alle går ned jevnt og trutt:D Heeeeeeerlig følelse!!!:D

Skautrollet sa for siden:

Hei!
Det går litt opp igjen her, ramlet borti noe ferie, feiring og snublet oppi en hel sjokoladefabrikk... skumle... Noe skjedde og vips - hjemme igjen med kjøleskapet sprekkferdig med yderst delikat håndlaget konfekt!?! Sannsynligvis bevisstløs i gjerningsøyeblikket? Fikk blodsukkersvingninger slik at folk mente jeg var beruset;)

En kilo opp, men nå er hverdagen her igjen,- "smakk"- så er jeg i ketose igjen.

Lizzi sa for siden:

Jeg er fortsatt med :) ikke akkurat 10 minus lengre pga påske og ute av ketolyse. Men skal prøve å hanke meg inn nå, og har som nytt mål 10 nye ned før St. Hans...;)

emelia79 sa for siden:

skulle bare se om jeg har fått til dn vektsaken..men dn var ikke der.. :(

Lizzi sa for siden:

Da skal jeg prøve å bli mer aktiv på forumet. Holder meg mye på blogg sidene fortiden.
Har nådd delmål 1 med minus 12 kg. Satt nytt delmål og skal i gang med det. Håper det går like smurt som delmål 2.
Imponert over alle som går ned masse :)

Pondus31 sa for siden:

begynte uken etter.
hadde to sprekker (en i februar og hele påsken).
er tilbake i gammelt slag - og totalt vektnedgang er nå ca 11,5kg

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.