Regner med du sikter til en spesiell grupppe som jeg ikke er med i.
Jeg har holdt på siden begynnelsen av januar. Har gått ned 7 kilo og er veldig fornøyd med det. Ser du klarte påsken bra. Jeg klarte meg verken over vinterferien eller påsken men tar det bare som en liten utsettelse.
Super nedgang! Gratulerer! Jeg prøvde å starte 5 jan, men ble så kjempedårlig at jeg holdt ikke ut mange dagene. Nå er jeg i gang igjen, men starta i går, så kan ikke akkurat vise til resultater ennå.:rolleyes:
Håper min vekt rikker seg like medgjørlig som din, den gjorde i allefall det i fjor da jeg klarte å holde meg til kuren en god stund.
Tenkte på di som startet rundt 5 Januar:) Ikke en spesiell gruppe altså.. Jeg vet at jeg slengte meg på en tråd her tidligere men finner den ikke igjen..så derfor starter jeg en ny;) Flærne som startet i Januar?
Hei!
Det går litt opp igjen her, ramlet borti noe ferie, feiring og snublet oppi en hel sjokoladefabrikk... skumle... Noe skjedde og vips - hjemme igjen med kjøleskapet sprekkferdig med yderst delikat håndlaget konfekt!?! Sannsynligvis bevisstløs i gjerningsøyeblikket? Fikk blodsukkersvingninger slik at folk mente jeg var beruset;)
En kilo opp, men nå er hverdagen her igjen,- "smakk"- så er jeg i ketose igjen.
Jeg er fortsatt med :) ikke akkurat 10 minus lengre pga påske og ute av ketolyse. Men skal prøve å hanke meg inn nå, og har som nytt mål 10 nye ned før St. Hans...;)
Da skal jeg prøve å bli mer aktiv på forumet. Holder meg mye på blogg sidene fortiden.
Har nådd delmål 1 med minus 12 kg. Satt nytt delmål og skal i gang med det. Håper det går like smurt som delmål 2.
Imponert over alle som går ned masse :)
begynte uken etter.
hadde to sprekker (en i februar og hele påsken).
er tilbake i gammelt slag - og totalt vektnedgang er nå ca 11,5kg
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.