Marianne sa for siden:
Det skal være en tråd her inne - de virkelig dype samtaler eller noe sånt.
Hvordan fungerer denne, hvem kan lese, hvem kan skrive osv. Jeg har lyst til å skrive et innlegg her inne...
[color=teal][/color]
Marianne
Marianne sa for siden:
Det skal være en tråd her inne - de virkelig dype samtaler eller noe sånt.
Hvordan fungerer denne, hvem kan lese, hvem kan skrive osv. Jeg har lyst til å skrive et innlegg her inne...
[color=teal][/color]
Marianne
Summer sa for siden:
Har sendt PM :)
Zoë sa for siden:
Er dette en hemmelig tråd, eller noe sånt...?(...har aldri sette en slik tråd her inne.)
HP sa for siden:
Vi har en brukergruppe som heter selvutvikling, og under denne er der et forum for de virkelig dype samtalene... Dette er passordbeskyttet, og en må være "kjent" for å komme inn der. :snill:
Zoë sa for siden:
Hve betyr dette da, HP?
Hvorfor er det ikke bare en ordinær tråd på forumet?
Er det for at personlige innlegg ikke skal ligge åpne for alle og enhver?
Eller er det bare fordi det ikke skal være for enhver...? :snill:
HP sa for siden:
Det er for at det ikke skal ligge åpent for alle og enhver :snill:
For å melde deg inn i "selvutvikling" går du til Kontrollpanelet ditt, nest nederst i menyen der finner du Gruppemeldemskap, og der kan du melde deg inn. :)
Vi har også en gruppe for medlemmer som sliter med Spiseforstyrrelser.
Zoë sa for siden:
Jeg er som en novise å regne i nettsted-verdenen, og alt annet enn the basics er foreløpig utenfor min rekkevidde.
Rekker bare å skumlese gjennom "nye innlegg" og se på andres MUP`er , jeg....
Takk for oppklaring.
Får sikkert aldri rotet meg til å sjekke saken, selv om selvutvikling & dype samtaler er av stor interesse! :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.