Nå har jeg prøvd å spise sukkerfritt godis 3 ganger denne uken, og hver gang blir jeg dårlig.. ca. 2-3 timer etter får jeg så mye luft i magen og det bulder som bare det.. + at alt bare renner....:-(
Ikke særlig morsomt!!
Jeg har funnet ut at jeg tåler helt fint en plate av Anthon Berg, men kan ikke spise mer enn én rute av Cavalier. Kjøpte konfekt av sistnevnte merke i helgen og spiste fem biter i går. Det merket jeg utover kvelden, kan jeg love. :( Og i dag er magen ikke bedre.
Inntil påske trodde jeg at jeg tålte maltitol svært godt... Det var et par dager jeg var til plage for mine omgivelser da ja, men så var inntaket av "lovlig" påskegodt også mye høyere enn vanlig. Det er nok muligens mer maltitol i Cavalier enn i Anton Berg?
Jeg fikk diare på den dagen med høyest inntak. Og dessuten hadde jeg falt ut av ketose, uten at jeg har endret noe som helst på maten, så nå er påsken over for min del!
Ja, jeg har også spist Anton Berg sjokolade uten å merke noe, men de andre typene + karameller er helt ille!!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.