Liv sa for siden:
Nå har jeg brukt sukrin 2 ganger i nøtte/mandelbunner, men det som til vanlig (med sukker) blir saftig og deilig blir nå tørt og smuldrete...:(
Er det anderledes med splenda, eller må man leve med tørre kaker??
Liv sa for siden:
Nå har jeg brukt sukrin 2 ganger i nøtte/mandelbunner, men det som til vanlig (med sukker) blir saftig og deilig blir nå tørt og smuldrete...:(
Er det anderledes med splenda, eller må man leve med tørre kaker??
LineJM sa for siden:
Tror at det er annerledes med splenda, det har iallefall blitt saftige kakebunner for meg med splenda. Er ikke kjemisk kompetent til å forklare detaljene men detskjer noe med sukrin når den varmes opp som gjør ting tørre....
Liv sa for siden:
Ok, takk skal du ha!:)
har du laget mandelbunn med godt resultat med splenda?
Yonah sa for siden:
Jeg har laget med splenda og jeg synes ikke den ble tørr...
Liv sa for siden:
;);)takk takk...
Har bare smakt splenda en gang, bakte da en sjokoladekake som var oppskrift på i et ukeblad(reklame for splenda), men syntes da at det hadde en grusom bismak...Håper det bare var den spesielle kaken..
Yonah sa for siden:
Jeg synes splenda gir bismak om man bruker for mye, jeg bruker veldig lite, feks 1ts pr 2dl fløte når jeg lager krem. Og det smaker søtt. Jeg brukte 3ts med splenda i suksessterten til Gerd.
Liv sa for siden:
Ok, den er grei. Notert!!;);)
Ble så skuffa når jeg smakte kaka mi i går, liker IKKE tørre mandelbunner, da kan det være det samme med hele kaka.
Tusen takk for hjelpa.:D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.