milla sa for siden:
Vil bare si at jeg har fått masse inspirasjon av dere her på forumet. Utrolig bra resultater mange av dere gar oppnådd med dette kostholdet.
Selv om jeg har studert ernæring og fått den gammeldagse tenkemåten innprenta, må jeg si at etter mye selvstudium tror jeg absolutt at lavkarbo i en eller annen form er veien å gå.
Jeg er selv normalvektig, men har hatt stor nytte av å forandre kosten fra et "vanlig" sunt kosthold til mer og mer lavkarbo....
jeg merker først og fremst at sukkersuget(jeg er egentlig en sjokoman uten like!) nærmest blir borte etter 2-4 dager med karborestriksjoner. Det er da jeg oppdager så mye annet godt det går ann å kose seg med, som feks babybel, eller nøtter. Generelt har jeg mye mindre behov for snacks når jeg er flink til å holde meg til lavkarbo.
Dessuten spiser jeg mye mer grønnsaker på lavkarbo enn ellers. Der jeg tidligere hadde spist en brødskive, spiser jeg nå feks paprika, egg og avokado.
Jeg har hatt permisjon i noen mnd nå, men skal snart igang med kostoldsrådgivning igjen. Jeg kommer da til å anbefale et kosthold med mindre karbohydrater. Det er bl.a takket være dere:)
Vil gjerne høre mer om hvordan dere spiser, trener og har det:)
Regner med at mange har erfaringer med lavkalori kosthold, og vil gjerne høre om erfaringer med det i forhold.
Stå på videre!!