Har time med legen i slutten av april, og hun var litt gira på å hive meg på eurodiet.. Jeg er både gira og gruer meg! Pulvermat er ikke noe jeg er 100% positiv til , men legen frista meg litt med pangstart på kiloene da :p
Er det noen her som kan dele litt erfaring med meg? Gjerne om fase 1 og 2? Hvordan dere opplevde det? Var dere sultne, sprakk dere, vekttap osv osv. Både positive og negative ting! Virket som at legen min var kjempekoselig å greier, men kjekt å hørre fra dere som har vært igjennom dette!
Les igjennom trådene her, så finner du mange svar! Min erfaring er at du ikke går sulten på denne kuren, etter de første 3-4 dagene. Mange av produktene smaker søtt, og vil dekke et evnt. behov for søtsaker. Vekttapet er meget bra, iallefall i begynnelsen, og hvis du er flink til å følge dietten. Sprekker gjør vel de fleste innimellom, men for meg har det ikke hatt alt for store konsekvenser. Du som har gått på ketolyse vil sikkert greie å "sprekke med stil"- dvs. at du da velger fett istedet for karber. da blir ikke konsekvensene så store. Den største forskjellen fra ketolyse er at du spiser lavfett og at det er tatt hensyn til kalorimengden i dagsrasjonene. Da går man fortere ned. Raske resultater i begynnelsen gir god motivasjon! Man skal ikke gå på denne kuren resten av livet, heller.
Takk takk! Ja har lest en del, og fått mye mer informasjon. Men det som skremmer meg mest er om jeg klarer å opprettholde det i ettertid...
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.