yunie89 sa for siden:
Har dere noen tips til lunsj? Jeg jobber i en barnehage men å jeg bruker å spise knekkebrød med de små:) Trenger hjelp!
yunie89 sa for siden:
Har dere noen tips til lunsj? Jeg jobber i en barnehage men å jeg bruker å spise knekkebrød med de små:) Trenger hjelp!
Yonah sa for siden:
Hva med eggerøre med pure, vårløk el.l., fløte og olje, spekemat av div. slag og agurk og majones? Det spiser jeg nå, og det er knallgodt, og godt å ha med i matpakka, for det smaker like godt kjøleskapskaldt.
lett med fett sa for siden:
salater med skinke/kylling/reker, avokado, agurk, tomat, paprika, oste-terninger og en god oljedressing eller rømmedressing over. Det lager jeg ofte, og har med på jobb.
hjemmelaget lavkarbobrød med makrell i tomat.
En halv avokado med reker i rømme-majones, sitron og dill.
eggeomelett med det man har for hånden.
Cornelia sa for siden:
Hei!
Har hittill funnet i hvertfall 3 oppskrifter på mat som jeg lager å tar med på jobben.
En er Nutty Cheese Muffins: forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=5067&highlight=%2Amuffins%2A
En annen er frokostpannekake: forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=3607
Denne lager jeg på morgenen, spiser halve til frokost og tar med resten å har som lunsj. Knus friske bær på den eller ha på syltetøy/rømme. Kjempegod!
Også har jeg hatt med disse: forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=20344
Er utrolig mye bra oppskrifter her på forumet :-)
Prøver ut noe nytt nesten hver dag jeg nå!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.