< Tilbake til oversikten

Hva lager dere til påskelunsj?

Anki1962 sa for siden:

Hei :)

Lager en ny tråd her, og lurer på hva dere lager for noe til påskefrokost, påskelunsj og middag nå som vi har noen fridager. Selv skal jeg jobbe litt i påsken, men har et par fridager til overs.

I dag har jeg laget meg:

Kabaret med reker, erter/gulerøtter, egg og asparges, bare ca 10 karb i hele kabareten. Brukte en pose med aspik. som jeg skal ha i morgen.

Resten av påsken blir vel slik:

Rester av kabaret.

Har også kjøpt meg reker som jeg skal kose meg med i påsken med Ziggys lapper og majones.

Kjøpt røkelaks som jeg skal ha på proteinskiva om morgenen, legger den oppå rekeosten, deilig deilig.

Til middag har jeg kjøpt meg laks, kylling, og skal også en tur til harryland for å se hva som byr seg der.

Hva lager dere til frokost, lunsj eller middag?

Yonah sa for siden:

Eggerøre og spekeskinke er god påskelusj, serveres med en god salat og god dressing.

Og tomatsuppe med hardkokte egg!

Kabaret hørtes godt ut!

Anki1962 sa for siden:

Men eggerøre og spekeskine høres godt ut og er skikkelig påskesnadder det også. Ja jeg gleder meg til kabaret i morgen til lunsj. Nammis nammis, med purre og majones på proteinbrød.

Superleila sa for siden:

Er veldig glad i kotletter jeg da, spesielt sommerkoteletter :) Ellers blir det mye kylling og biff :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.