kanimpia sa for siden:
Er det noen som vet om det er lurt å gå en tur om morgenen på tom mage? Er det effektivt når man er på Ketolyse kuren? :)
kanimpia sa for siden:
Er det noen som vet om det er lurt å gå en tur om morgenen på tom mage? Er det effektivt når man er på Ketolyse kuren? :)
Bee sa for siden:
Om det er mer effektiv vet jeg ikke, men det er i alle fall ikke noe galt i en morgentur før frokost.
tattoogl sa for siden:
Jeg trener alltid på morgenen, før jeg drar på jobb... Og tar frokosten når jeg kommer på jobben!! Tror man forbrenner mer da:)
tjeldberg sa for siden:
mener at d er bra å trene litt på tom mage, bare huske å spise når du kommer tilbake så kroppen kan få utnytte av treninga =)
Iset sa for siden:
Spiser man lite karbohydrater forbrenner man vel mer uansett, siden kroppen først forbrenner karbohydratene før den går løs på fettet, eller er jeg helt på bærtur nå? Jeg tror hvertfall det er lurt å holde seg til fett og proteiner før trening. Jeg klarer ikke å trene på tom mage, da har jeg virkelig INGEN krefter, så jeg spiser en rugsprø med proteinrikt pålegg før trening, eller en banan når jeg har det travelt (jeg skal ikke ned i vekt da).
Dante sa for siden:
Jeg har alltid ønsket å kunne trene på morgenen. Tror frokost etter trening ville gitt energikick. Men jeg er ikke akkurat typen som vekker fuglene så jeg får vel ikke oppleve dette med et første
joachim86 sa for siden:
I militæret brukte vi å stå opp kl 05 og jogge i ca. 1 time. Hadde helt utrolig effekt!
Synd jeg ikke var flink til å følge opp det programmet - studentlivet har en veldig dvask effekt :P
Nemii sa for siden:
Noen bøker jeg har lest foreslår å gå en tur før frokost for å øke forbrenningen. Når man står opp og ikke har spist er insulinnivåene lave og man vil forbrenne fett, og ved fysisk aktivitet vil man forbrenne enda mer. Det kan være spesielt effektivt for å gå ned de siste seige kiloene. Og om man sammenligner oss med våre forfedre gikk de ikke i kjøleskapet når de stod opp, de måtte ut å jakte først:)
kanimpia sa for siden:
Dette har jeg også hørt. :) Er det mer effektivt når man er i ketose mon tro? :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.