Tenkte eg ville dele en oppskrift med dere som eg har laga til meg sjølv.
For ei tid tilbake bestilte eg meg en ferdig pakke med grøtmix på nettet.
Etter å ha lest på kva denne innehold laga eg meg ein slik miks sjølv.
Eg blanda deretter mandler, hasselnøtter, linfrø, valnøtter, solsikkefrø, kanel og sukrin. (eller det du sjølv måtte velge å ha i blandingen)
Dette kjørte eg til heilt fint "mjøl" på foodprosessoren.
Når eg da blir sulten tar eg ca 35g med blandingen og tilsetter 0,5dl fløyte og ca 1 dl vatn. Setter det så inn i microen o ca 2-3 minutter, og vips så har du kjempegod grøt..Rør om og legg eit godt "smørauga" i midten.
Viss du er ops på karb.innholdet på råvarene(varierer jo litt fra merke til merke) så inneheld det jo ikkje så mykje karbis...35g er jo heller ikke mye...
Eg målte ikkje når eg tok oppi, men ca ein neve av kvar ting, og kanel til passa smak...det varierer jo fra person til person, men eg hadde ein god desj oppi:=)
Søtningstoff må du og smake til:)
Jeg må telle jeg da, men nå laget jeg en blanding av 250g mandler, 100 linfrø og 50 g solsikkekjerner.. Da blir det 2,7 karbo pr 40g, før søtning og fløte.. Må nesten smake på dette før jeg søter...
Ja, men jeg syntes den ble så flytende, så jeg tilsatte et egg, og da ble den tykk og fin og kjempegod!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.