< Tilbake til oversikten

London

tulla sa for siden:

Hei!
Vet jeg har lest et eller annet sted her inne om hva som kan være lurt å handle med seg fra London. Og hvilke butikker det er lurt å gå i. Finner det ikke igjen, noen som kan hjelpe :confused:

Hilsen tulla

tulla sa for siden:

Noen som vet om man får kjøpt mama lupes i London, og eventuelt hvor?:confused:

Superleila sa for siden:

Kan hjelpe deg å dytte tråden din, men noen svar har jeg ikke da.... :/

Sesti sa for siden:

Hmm.. Jeg har bodd i London da:p
Men aldri sett noe mama lupes...
Jeg levde lavfett/lavkalori da jeg bodde der, så mtp karber har jeg ikke den helt store oversikten..

Men har en viss peiling på ting å gjøre og finne butikker og sånn..:)

tulla sa for siden:

Tusen takk, Superleila :)

Så flott da, Sesti! Da har du kanskje tips til hvor vi kan finne klær i størrelse 42-48 også? Hadde vært topp om vi slapp å lete over hele London :confused: Glad for alle tips om butikker hvor klærne ikke er så dyre også....

Er takknemlig for alle tips til hva vi ellers burde få med oss. Skal være en liten uke, så noe bør vi kunne rekke over :)
Gleder meg veldig!

tulla sa for siden:

Ingen som har noen tips vi kan ta med oss :confused:

tulla sa for siden:

Gi lyd fra dere da, om det er noen som er kjent med London fra tidligere besøk..... :)

Sesti sa for siden:

Huff, jeg glemte helt denne tråden:(

"butikker for store mennesker" i London (og England generelt) har myyyye finere klær enn hva de har i Norge, ikke fult så mye pose-klær.. Jeg veit bare av en av dem i selve kjernen av London, ellers må man litt utenfor.. Men uansett, kjeden heter Evans, og det fins en på Oxford Street f.eks. Gå oppover OS (mot Tottenham Court Road altså), på venstre side, så finner du den ikke så langt oppi der:)

Størrelsene er generelt bedre på butikkene og, så du har gooode sjanser for å finne deg noe virkelig pent:)

Bare for klærnes del kan du jo sjekke ut f.eks Primark (ligger en ved Marble Arch), de har ufattelig billige klær (og tilsvarende kvalitet, men du kan kjøpe klær med god kvalitet der og, som strømpebukser:) )
Selv har jeg en av mine favorittbutikker rett over gata fra Primark, den heter New Look, og også der kan du finne store klær (hvertfall 42-46, som er mine str).

Rett ved Oxford Circus ligger jo alltid populære TopShop (den vil jeg ikke anbefale, vanskelig å finne klær der som er større enn dukketøy), men ved siden av ligger Miss Selfridges, den liker jeg og:) Litt vanskeligere med store str der, men langt fra umulig!:)

Håper det hjalp!:)
Bare spør om du lurer på mer:)

tulla sa for siden:

Hei Sesti!

Helt topp :)

Kunne ikke passet bedre med tidspunktet, jeg reiser om 30 minutter.

Gjett om jeg gleder meg!:)

Har printet ut tipsene dine, nå ligger de i håndbagasjen.. TUSEN TAKK!

Sesti sa for siden:

hahaha, fantastisk:D

Da var jeg jo akkurat i tide:)

Håper du får en flott tur!:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.