< Tilbake til oversikten

Empowerplus (EMP)

friflex sa for siden:

Hei!

Noen som har erfaring med dette kosttilskuddet!?

Satt på legekontoret og ventet her om dagen, og på bordet lå det en oppkopiert artikkel som så ut til å være hentet fra Hjemmet, Allers e.l. Siden det handlet om et kosttilskudd, og Gunvor Hals (favoritten til å introdusere barne-tv når jeg var liten:D ) , måtte jeg ta en kikk!

Kosttilskuddet var noe Hals hadde funnet frem til etter flere år med prøving og feiling av forskjellige medisiner og kosttilskudd for hennes syke sønn. Sønnen hennes hadde blitt mye bedre etter at han hadde begynt med dette tilskuddet, og hun er nå kontaktperson i Norge for dette produktet som stammer i fra Canada.

Produktets hjemmeside er www.truehope.com Har lest litt inne på denne siden, og innholdet i kapslene ser ikke veldig revolosjunerende ut: "The composite contains thirteen vitamins, three amino acids, and seventeen minerals in a highly bio-available form.".

Men nå ble nå jeg nysgjerrig likevel og lurer på om noen her kjenner til eller bruker dette kosttilskuddet!?:confused:

friflex sa for siden:

Kosttilskuddet skulle kunne hjelpe på en masse i følge den norske artikkelen, mens det på hjemmesida [url]www.truehope.com[/url] virker og være mest fokusert på depresjoner.

Nå er ikke jeg manisk depressiv eller noe sånt som en del av "suksesshistoriene" fra hjemmesiden der, men sliter litt med humørsvingninger og er deppa med jamne mellomrom. Da grunnet ryggproblemer, samlivsbrudd siste måned osv. Derfor litt nysgjerrig på om dette kunne være noe som kunne hjelpe en stakkar i høstmørket med litt for svingende humør og selvfølelse ;)

truehopenorge sa for siden:

Hei!
En som bruker EMP fortalte om denne siden, og vil derfor gjerne svare. Ca 200 personer bruker dette kosttilskuddet i Norge nå, og Truehope er spesielt opptatt av psykiske lidelser, det er der de har sin bakgrunn, men det er ikke noe annet enn vitaminer og mineraler, og det har vist effekt på mange kroppslige plager og problemer. Det fungerer fint som et kosttilskudd for generell helse - som jeg selv bruker. Vi jobber med å få en egen nettside i Norge, men det tar ei stund før det er klart.

Gunvor Hals

*Redigert, årsak: annonse. Ta kontakt via lenken nederst på siden om du ønsker å selge produktet ditt på lavkarbo.no

truehopenorge sa for siden:

Hei du som spør om Empowerplus!

Så langt du beskriver kan EMpowerplus være noe du vil kunne dra nytte av. Humsvingninger er vanligvis noe som er et typisk "kjemisk" problem, nettopp den type problem Empowerplus har vist så imponerende resultater med.

Gunvor Hals

mofe sa for siden:

Hm.. litt forvirret jeg nå..

Du, "truehopenorge".. er du Gunvor Hals? Eller.. hm.. er du representant for Truehope Norge eller...?

Vennligst oppklar! ;) ;)

Aline sa for siden:

virket jo veldig som om det var henne. (litt spennende, da ;)) siden hun oppgav nr til kontoret i oslo osv...

er også spent på oppklaringen ! :)

HP sa for siden:

Er visst litt bråk rundt dette tilskuddet... :p

Lavkarbokost, multivitamin og omega3 fettsyrer (pluss å kutte ut margariner og omega6 rike oljer) virker jo mot de samme tilstandene... :)

friflex sa for siden:

Nei, viss du leser første posten min, så ser du at jeg ble nysgjerrig på produktet da jeg las en artikkel mens jeg ventet hos legen. Kjenner Hals kun som hyggelig "hallo-dame" fra NRK da hun brukte og introdusere barne-tv når jeg satt og ventet på "Portveien 2", "Fragglene" osv:D

Aline sa for siden:

åååååhhhhh...... savner det der !!! :D

smosje sa for siden:

Hm. Følger skeptisk med.

Huldr sa for siden:

Oi, var det tråd her om dette fra 2004?! Litt skeptiske holdninger ute og går her ser jeg :p

Leste i Mat & Helse om historien til sønnen til Gunvor Hals, og utbrøt mens jeg leste: Han MÅ jo ha ME! Og etterhvert kom det frem at de trodde han måtte ha hatt det og fått det som to-tre-åring ... (Les artikkelen som kommer etter den mofe linker til )

Jeg har tro på dette jeg :ja: Skal prøve etterhvert hadde jeg tenkt. Så kan jeg gi tilbakemelding om hvordan det virker på ME. Har lest at dette har gjort folk med ADHD symptomfrie også.

Trolljenta sa for siden:

Noen som vet om de har fått webside på norsk nå?

terry sa for siden:

Hei Frøy
Tenkte bare å tipse deg om at dette produktet har vært diskutert endel på ME-forum. Jeg legger inn en link hvis du er int. i å lese litt om den debatten:

meforum.diskusjonsforum.no/meforum-about3768.html&highlight=empowerplus

meforum.diskusjonsforum.no/meforum-about2333.html&highlight=empowerplus

meforum.diskusjonsforum.no/meforum-about438.html&highlight=empowerplus

Huldr sa for siden:

Takk, Terry :). Jeg ser det er litt delte meninger der ... Jeg er nok litt mer åpne for alternative ting enn den gjengse ME-forumbruker ser det ut til, etter det jeg har lest tidligere også ... Jeg tror dette er veldig bra, men etter et jeg leser nå tenker jeg at det nok er lurt å ha kontakt med en lege som kan noe om dette først, kanskje ...

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.