Nå har jeg lett huset rundt etter ml målet mitt, men finner det ikke. Jeg hadde en rekke med måleskjeer og i disse begrene som følger med hostesaft pleier det å være ml mål. Beklager. det nærmeste jeg kommer er at du tenker deg hvor mye en 2 cl (20 ml)cognac eller annen drink er og beregne det deretter. Hjelper det deg?
Stakkar deg som er syk da. Har du Solhattdråper så ta det også...Masse..
God og rask bedring til deg Mofedilla.....:klem:
Tusen takk Anne, så snill du er! :) Og ja, hjelper meg når du sier hvor mye 2 cl er.. :) Da vil jeg kanskje tro at korken er 15 ml.
Men det hadde vært kjekt å vite, for i verste fall kan jeg jo drive å ta 60 ml ginseng om dagen, og jeg vil jo ikke bli helt "whu-hiiii" oppi hodet heller :) Dessuten står det at man ikke bør ta for mye.. :)
:eek: Oi glemte noen smilies kanskje eller var det feil formulering kanskje eller....osv...mente at du kunne bli "WHU-HIIII" I HODET av cognacen og ikke bare av Ginsengen:D verre var det ikke......:cool:
[color=purple][/color]
*fnis* kanskje du har "WHU-HIIII" . Ikke rart de ikke finner ut av det.... Bare vi som vet hva det er...:eek:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.