Lagde noen vafler fra forumet vårt i dag. Herregud! :eek: Noe av det værste jeg har smakt. Blir liksom bare fettsmak, uansett hvor mye kardemomme eller natreen du putter oppi. Sitter å gulper som om jeg har drukket tran:_ohmy: Litt rart, jeg kan jo spise kyllinglår og andre fete ting uten problemer. Men det tok virkelig kaka.
Tror det må blir litt gulerot og dipp til lørdagskos istedenfor.
Bare en liten statusrapport fra ei med rød uke og masse sug på noe godt.
Maarud sin gammeldagse baconsvor er "lov" å spise. :smile: Har saumfart trådene her de siste dagene, og det er Maarud og Kims som går igjen. Alt annet må dere styre unna, i følge de gamle traverne. :geip:
På min lokale Rema( og Meny) selger de Maaruds BACONGULL!:heia:
Stor, svart pose med 2,5 karber pr 100g!
Spiser den med rømmedipp!:sikle::sikle::sikle:
Baconsnacs fra euroshopper mener jeg er aller best, mest naturlig smak uten alle krydderiene du finner hos Maarud og Kims. Mindre karber og billigere er det også.
Hei! Ketolyse jeg også, og baket soya brød i dag, og det var heller IKKE godt:(. Er litt brødavhengig, og skjønner ikke helt hvordan frokost og lunsj jeg må spise på jobb og slikt! Tips motas med takk! Ønsker deg en fin kveld!
Jeg har nettopp bakt disse forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=14083. De ble faktisk kjempe allright, og er det nærmeste vanlig bakst jeg har kommet borti her. Jeg har prøvd 3 forskjellige populære brødoppskrifter og synes alle blir litt fuglemat.;)
Men alle har forskjellig smak, sikkert noen som synes de vaflene er gode også.:lol:
Jeg liker Isetbrød, jeg!:D
Maler alle nøtter, frø etc i stavmikseren først, så holder det seg bedre sammen.
Fryser ned i skiver og bare putter de jeg vil ha i brødristeren. Ferskt brød!:sikle:
jeg liker godt brødet som står på bakemiksen:rolleyes: ligner egentlig på vanlig brød :D.....men føler jeg stagnerer,kan det være pga.det brødet??? spiser 2-3 skiver hver dag......
kjipt:( det var det som gjorde morgenene gode.....:rolleyes: men da skal jeg prøve å la brødet ligge i fryseren å gå tilbake til eggene igjen ett par uker å se hva som skjer:hylgrine:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.