Hild sa for siden:
Jeg er ferdig med en oppgave som har "hengt over meg" en tid. :D
Det er fredag og fantastisk vær her i Bergen! Endelig er våren her!!! :ja:
Jeg ønsker alle sammen en strålende helg! :heia::heia::heia:
Hild sa for siden:
Jeg er ferdig med en oppgave som har "hengt over meg" en tid. :D
Det er fredag og fantastisk vær her i Bergen! Endelig er våren her!!! :ja:
Jeg ønsker alle sammen en strålende helg! :heia::heia::heia:
Momse sa for siden:
Ja, helt hæærli :D
Det skal nyyytes med en "ute..hmmm...rødvin" seinere :)
God helg!!!!
Hild sa for siden:
Det med en "ute..hmmm...rødvin" var ingen dårlig ide! :)
Veggpryd sa for siden:
... jeg har kjøpt vin i dag! :D
Skal egentlig åpne en flaske snart, men kommer meg liksom ikke vekk fra denne PC'en.... urg... :kul:
Momse sa for siden:
God ide, sant!? Hehe...Ser det kommer en drøss med tåke innover nå..hmfr...
Ikke lett å dra seg vekk fra pc'en, nei, kjenner så absolutt til det problemet :eek: Hmfr.... Har nettopp sjenket oppi rødvinsglasset mitt, jeg... Så her er det (for øyeblikket iallefall) pc OG rødvin :D
Hild sa for siden:
Har registrert tåken, jeg også :(. Men rødvinen smaker like godt selv om den blir drukket innendørs :).
Momse sa for siden:
Ja, sant!!! Og da blir den iallefall ikke for kald heller, det liker jeg ikke...Husker jeg kjøpte en flaske rødvin på en restaurant på Santorini en gang, den var ISKALD!!!! Ikke noe godt, men de mente den skulle være kald :eek::eek:
Hild sa for siden:
Det er bedre at den er for kald enn for varm, syns jeg. Den jeg drikker nå er akkurat passe! :)
Men nå gir jeg meg! Kan ikke sitte foran dataen i hele kveld.
Anne Karin sa for siden:
Jeg har allerede sjenket meg en sjampis, mens jeg koste meg med lukter og stiklinger i drivhuset, herlig med helg . God påske alle sammen:):D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.