< Tilbake til oversikten

Begynner å tenke på fremtiden ang kosthold ...

*pippi m gutt og jente* sa for siden:

Og vet ikke helt hva jeg skal velge fremover..Vurderer å kjøpe boken som følger med ketolysekuren..Hva har du gjort etter endt slankekur på ketolyse?

ojs sa for siden:

Hei. Godt spørsmål, har også tenkt samme tanke. En ting er sikkert, jeg kan jo ikke gå tilbake til kostholdet jeg hadde før. Da legger jeg jo på meg igjen. Jeg ser litt på dette som en livsstilendring. Tror nok at bevistheten ift lavkarbo er kommet for å bli for min del. Blir nok ikke ketose resten av livet, men trolig lavkarbo i en eller annen form. Kanskje ketose deler av året.
Jeg er derfor heller ikke sikker, og vil gjerne ha flere kommentarer. OJ

madisa sa for siden:

Nå er det veldig lenge til jeg er ferdig slanket, men tror nok jeg kommer til å gå over på fedonkost resten av livet mitt når den tiden kommer. Kan iallefall aldri bevege meg tilbake til det gamle kostholdet mitt. Da blir jeg nemlig feit som en julegris!:geip:

*pippi m gutt og jente* sa for siden:

Hadde vært fint om noen med erfaring-som har tatt neste steg, kunne svart litt her:-)) Er det noen andre som har kjøpt del2 i ketolyseopplegget? Og hva er enklest å følge etterpå feks?:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.