En blir lei av egg ja :) Trikset her er å variere litt. Ikke spis deg lei på bare egg, men bytt ut et av eggemåltidene med f.eks en god salat, middagsrester, bær, CC og nøtter, bak lavkarbolapper. Nå ser jeg du har egenkomponert lavkarbo så jeg vet ikke hva du spiser, men er du i f.eks fedon land kan du bruke yoplait yoghurt og musli eller en skive fedonbrød med f.eks makrell i tomat. Kjærkommen avveksling :)
Dette klarer du. Bruk forumet her for det det er verdt så finner du mange gode tips!
Jeg skulle bake proteinbrød i dag, men så var jeg fri for EGG!:rolleyes: Hadde selvfølgelig spist alle eggene og sto i butikken og trodde jeg hadde egg hjemme. 24 egg siden fredag kremt
Jeg følger ikke noen spesiell lavkarbodiett, jeg bare prøver å holde meg unna mest mulig karbs. Jeg merker det sliter på treningen min og dessuten er jeg konstant trøtt. Jeg har spist stort sett egg, egg, egg og egg, litt bacon, litt pølse, torsk, ørret, kylling og karbonadedeig. Lite variert, og jeg trodde aldri jeg skulle si det, men jeg savner brød. Jeg har innsett at jeg må ha muligheten til å kunne smøre meg ei brødskive som mellommåltid, så nå blir det storbaking for å teste ut litt av disse bakeverkene deres.:D
Lavkarbo er jo så mye mere enn egg! :heia: Jeg klarer fint å spise lavkarbo uten å måtte spise egg:) Selv om jeg elsker egg..
Prøv avocado med reker og majones og sitron :sikle:
eller en deilig gryterett
pizza med og uten bunn
ost ost og ost i mange varienter
lavkarbolapper, vafler og oopsieruller
fløte og bringebær
cottagechees
kjøtt
grønnsaker
baconsnacks
nøtter
Herremin, denne lista blir lang om jeg fortsetter.. Det er masse mat å fråtse i asså :heia:
Ikke spis for lite karber da! jeg spiser minst 20 om dagen:ja:
Jeg spiser nesten ikke egg jeg. Spiser salater og ryvita med MYE pålegg. Kose spiser gode oster og bruker yoplati 0,1% youghurt. Cherry tomater er også ypperlig snacks, og nøtter
Enig! Jeg har spist eggerøre med bacon til frokost, og omelett med salami og ost til lunsj hver dag i over et år nå og er fremdeles ikke lei.
Av og til blir det egg til kvelds også.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.