< Tilbake til oversikten

Calorie Reduced diets CR

NoSugarBaby sa for siden:

Cronometer er et avansert verktøy for måling av kaloriinntak. Jeg er virkelig imponert over dette programmet som gratis kan lastes ned fra nettet. Men på grunn av at det er på engelsk, kan det være litt komplisert med de ulike matvarene (og målene).

Er det noen som kjenner til et tilsvarende norsk/skandinavisk program?

spaz.ca/cronometer/

Hilsen NoSugarBaby
(not anymore :p)

Perdita sa for siden:

Jeg tror de fleste her inne ikke teller kalorier...

scartz sa for siden:

Hvis jeg skal telle kalorier bruker jeg vektklubben.no, det er gratis. På mange av varene er det lagt inn porsjoner og (f.eks 1 porsjon majones (5 gram) )

Det er litt greit.

Caz,
takk for fin link!

Scartz,
er ikke vektklubb.no en abonnementstjenste? Virker som et bra opplegg, og jeg har vurdert å melde meg inn. Noen som har erfaring med vektklubb.no?

scartz sa for siden:

Vektklubb.no tilhører VG ja, og koster penger. [url]www.vektklubbEN.no[/url] er grete roede sitt opplegg, og det er gratis! :)

scartz
Takk for presiseringen. Her er det jeg som er sløv! :eek:

scartz sa for siden:

np :D

Photobscura sa for siden:

Mat på data er greit. Noe er litt uoppdatert og et par produkter (rømme og creme fraiche f.eks) er direkte feil, men du kan legge inn dine egne matvarer. Fitday.com er mye bedre, men er på engelsk, men her kan du også legge inn dine egne matvarer så får du det også på norsk :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.