< Tilbake til oversikten

Ser dere noen forskjell?

Schmoopy sa for siden:

Altså, jeg m ærlig innrømme at jeg har vanskelig for å se at jeg har gått ned noe spesielt jeg.

Jeg ser jo at det er litt bedring, men til å være 9 kilo ned så er det jaggu ikke stor forskjell:(

Tatt når jeg begynte; 1. uke:

Tatt etter 6 uker; 6 kg ned:

Tatt etter 13 uker; 9 kg ned:

[url="http://img293.imageshack.us/gal.php?g=200901101306.jpg"][/url]

scartz sa for siden:

Jeg ser veldig godt at du har blitt mye slankere over hoftene, mindre mage og smalere overarmer :) Gratulerer, kjempebra! :D

Schmoopy sa for siden:

Noe mindre er det jo, men jaggu ikke mye å skryte av nei.

caz sa for siden:

hehehe tror "synligheten" bare plutselig kommer jeg ;-) Måler du deg i tillegg ?

Veggpryd sa for siden:

Jeg ser også at du har blitt slankere. Ser det på hals og brystregionen også. :)
Kjenner til den frustrasjonen, for jeg har også sånne før og etter bilder etter ca. 10 kilo. Jeg hadde problemer med å se noen forskjell - men jeg merket jo forskjell. Målebåndet var en veldig god hjelp og inspirasjon til å fortsette!

trillian78 sa for siden:

Ja, her er det forskjell ja! Syns godt du kan skryte av det :ja: Du er jo nødt til å merke det på klærne?

Gratulerer :heia:

Gerd sa for siden:

Det er stooor forskjell :D :heia:

Du har blitt mye smalere rundt mage og hofter!

Og se på skuldrene og halsen :ja:

Du må nok se det selv med nye øyner ;)

Ta på deg de klærne du hadde på 1. bildet.... Og ta nytt bilde. Så kan du sammenligne enda mer :ja:

Mjauritz sa for siden:

Jeg ser også veldig stor forskjell! Og er imponert over hva du har klart:) Gleder meg til å se flere bilder!! Stå på!! Og ha en fin lavkarbo påske:D

Yonah sa for siden:

Jeg ser stor forskjell jeg!

bergeland07 sa for siden:

Jeg ser også stooooooor forskjell på deg:DDu er jevnt over blitt mindre.Smalere overarmer,mindre pupper,smalere hofter og lår.Gått ned 2-3 klesstørrelser???;)KJEMPEFLINK har du vært:)

sunroad sa for siden:

Det er kjempe forskjell ,du må jo se det?
Sikker på at du har fått endel kommentarer også på at du har blitt slankere, jeg er også sikker på at du er i allefall en bukse størrelse mindre!

Ramah sa for siden:

Prøv buksa fra det første bildet. Tipper den faller ned nå. Du har blitt langt mindre rundt hofte/lår-området. I tillegg er overarmene mindre, og bilringen er nesten borte på sidene. (jeg er gutt og bruker ord jeg kan - mulig "bilring" ikke er politisk korrekt i kvinnekretser, beklager i så fall det)

Men dette virker som det er et jente-fenomen. Kona er på samme måte. Går ned mange kilo, men vil liksom ikke innse at hun er blitt mindre. Jeg har gått ned 10kg og føler meg tynn som en strek og har fått kjempeselvtillit igjen! (selv om tickeren min under viser en BMI som fortsatt er "overvektig")

Så jeg tror det er på tide å ta av de kritiske brillene dine. Vekta lyver ikke! Du har blitt 18 margarinpakker mindre. Om du ikke ser det er det hodet som spiller deg et puss. 18 pakker margarin er ganske mye. Se det for deg på kjøkkenbordet. Så mye har blitt borte fra kroppen din! Stå på!

ixi sa for siden:

Det er veldig klart og tydelig at du har gått ned mye! Støtter forslaget om å prøve den gamle buksa igjen. :ja:

Muff-muff sa for siden:

Jeg ser tydelig forskjell, ja :) Gratulerer med flott vektnedgang!

Schmoopy sa for siden:

Takk skal dere ha!:)

Buksa jeg hadde på de 2 første bildene byttet jeg faktisk i går for den var altfor stor, men alikevel så synes jeg ikke det er en markant forskjell.

Det jeg tror ødelegger for meg er den hengebuken:mad: Den vil jo henge der uansett hvor mye jeg går ned. Har fått time til en kirurg som skal se på den, så håper virkelig den blir tatt!

Godt andre kanskje ser det da, for jeg har som sagt store problemer med det.

Camilla82 sa for siden:

Å ja!! Det er stor forskjell!! Så flink du har vært!!

Areola sa for siden:

Jeg tror mye av problemet vi kan ha innimellom er at vi ikke ser cm'erne i speilet.
Når vi går ned i vekt, så forsvinner ikke bare ytterpunktene, men det smalere blir også smalere, om du forstår hva jeg mener?
Vi går ned i cm, men vi ser bare at omrisset fortsatt er det samme.
Jeg har foreksempel en veldig stor mage, og den vil nok være litt større en allt annet helt til jeg kommer ganske nærme drømmevekta.

Jeg ser STOR forskjell :ja:

Lava sa for siden:

:heia: så flink du har vært! Ser godt forskjell ja! :ja:

Superleila sa for siden:

Signerer denne! Superflink har du vært! :)

Siss1 sa for siden:

Jeg ser også stor forskjell! Kjempebra!!! Men jeg tror du faktisk er så heldig at du går ned jevnt over det hele, og da er det ikke så lett å se forskjell selv i speilet! De som bare går ned på magen feks, ser jo det mye lettere selv...9 kilo på bare magen er jo STOOR forskjell, men 9 kilo jevnt over er ikke like synlig for ditt speilbilde. Det er jo fint å bli mindre over det hele da! Stolt skal du være!! God påske!!!

Addict sa for siden:

Wow, kjempebra :O:O

Schmoopy sa for siden:

Hørtes logisk ut, mye mulig det er der det ligger ja;)

Takk for hyggelige ord dere, må kanskje begynne å tro på det etterhvert:rolleyes:

Skippy sa for siden:

Forskjellen er at det jevner seg mer ut, og om du ser etter så tar du mye mindre plass der du står. Er enig i at ikke bare ytterpunktene blir mindre, men også det smaleste. Du ser mye nettere ut nå.

SuperMarion sa for siden:

Ser god forskjell, men du har tatt mistet kg ganske så jevnt syns jeg, så skjønner godt du ikke ser det selv.
Har det på samme måte, jeg ser ikke at kg blir borte.. MEN jeg merker det på klærne.. og for meg er det en bekreftelse på at kg blir borte... Og det er så utfattelig gøy å kunne ta på seg en bukse som har ligget på vent i nesten 3 år!!!

Stol på vekta og klesstørrelsen din.. det ER forskjell.. Du har vært utrolig flink!

moea sa for siden:

KJEMPEFORSKJELL!!! kjempeflink har du vært!!!

Kakeåndsen sa for siden:

Synes det er kjempestor forskjell jeg!

Jevnt over. Se på overarmene dine for eksempel. Og som hos meg har det forsvunnet mye fra brystregionen.

Jeg er motsatt av deg jeg da, ser kjempe stor forskjell på meg selv, og skjønner ikke at jeg ikke får mer kommentarer enn jeg gjør;)

solsikke sa for siden:

Signere der over...kjempe flink har du vert...
Vær stolt over deg selv:=)
Klem

teejay sa for siden:

Du ser mye smalere ut! Stooor forskjell rundt hals, skuldre og overarmer. Kjempeflink er du:-)

Tamika sa for siden:

Synes det var bra jeg! Dessuten holder det seg bedre når du går ned sakte, så thumbs up! Good job! Keep it up!! :D

The Dude sa for siden:

Dette er en slags forklaring på det du opplever.

Hvis du husker gammelt matematikkpensum og radiusen av en sirkel. pi*d. Selv om kroppen ikke er perfekt rund, så kan vi tilnærme vår omkrets som pi ganger diameter.

Så kan vi snu litt på det. Du mener du ser liten forskjell. La oss anta at du ønsket at "fremsiden" din så ti cm smalere ut om magen, så vil dette utgjøre at omkretsen din må minskes med hele 34 cm.

Siden det du ser i speilet er bredde eller diameter så vil en god nedgang være litt mindre synlig enn det man kanskje ønsker. Men den er veldig synlig fordet på deg.

En trøst kan kanskje være at dess mindre du blir dess mer synlig vil samme nedgang bli på grunn av at den prosentvise reduksjonen blir større og større og dermed mer visuell.

Dette var noe teknisk, men jeg tror det er dette du opplever som manglende visuell tilbakemelding. Stol på målebåndet rundt magen du. Det lyver ikke.

Perdita sa for siden:

Det er jo også sånn at huden blir slappere når fettet forsvinner. Jeg beklager meg stadig til kjæresten min om at jeg syns magen min er større nå enn før, men det er jo bare fordi huden er løsere. Det håper jeg at blir bedre etter hvert :)

Gabben sa for siden:

Jeg ser stor forskjell jeg også. Støtter de andre.

alvepiken sa for siden:

Kjempe forskjell over hoftene:D

Schmoopy sa for siden:

Takk:D for det er en av de støreste problemområdene mine:(

Anne sa for siden:

Ser godt forskjell. Godt jobba :klem:
Vet du...jeg tror det er hjernen som lurer oss litt jeg, fordi vi ser oss selv hver dag og ikke ser hvor mye vi går ned. Jeg hadde problem med å se at jeg hadde gått ned 20 kilo:cool: Og da var jeg nesten ferdigslanka...bare "pyntekilo" igjen...pluss litt :lol: Og hadde gått ned mange str. Så det ikke selv, men merket det på klærne...:ja:

Stol på målene og på klærne...Du har tapt mange cm. :klem:

fagremøy79 sa for siden:

signerer på det di andre har skrevet....:heia:
det vises stor forskjell over hele deg synes jeg....du har gått ned gjevnt over hele kroppen
vet hvordan det er å ikke greie å se det selv. har gått ned nesten 17 kg men klarer ikke helt å se det selv om jeg får mange komentarer og har gått ned flere kles størrelser:rolleyes:
lykke til videre til oss alle som er i siget på vår nye livstil:klem:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.