< Tilbake til oversikten

Spise billig?

Regan sa for siden:

I disse økonomiske krisetider, hva handler dere da inn til ei uke.
Har dere tips om hva som er billig og super som mat?

Jeg elsker Dole sine salater, hiver oppi en tomat og en halv boks med skinke. Dette spiser jeg på en nattevakt, og for det meste går jeg 100% altså 16 netter i måneden. Synes kanskje at den kosten blir litt dyr da, for jeg spiser jo litt på dagen også :p

Så!! Blir kjempeglad for gode tips fra dere o vise damer og menn!

mamma87 sa for siden:

grønnsaker er jo ikke så alt for dyrt,og lager man en salat holder den lenge:)
tunfisk er billig
egg

så er det jo bare å følge med på tilbudene.kiwi har vell en del billig kjøtt i helgene.så er en fordel å ha fryser når man kommer over gode tilbud så man kan fryse ned litt;)

Regan sa for siden:

Ja, Kiwi er supert! Skal huske på det, får "fintbesøk" til påsken også, så kjekt å hamstre! Godt tips!

Grønnsakssuppe må jo være en bra ting da kanskje! Med kjøtt i, og litt sånn smakløst cocoafett! F gå å handle det i dag ja! :D

Supre tips Mamma87
Må si at jeg synes du er flott altså, du har vært kjempeflink. Inspirasjon er du virkelig! Bøyer meg i støvet for hva du har klart!

Ellers hører gjerne mer fra flere!

luringen sa for siden:

lager opp en del middagsmat som det blir igjen rester av, dette frysser jeg bned og tar med på jobb. Sånne eggemuffins, tacokjødeig, koteletter osv er supert å ha.

Anne sa for siden:

Nå vet jeg ikke helt hva du mener med rimelig, for det spørs hva du sammenligner med.
Husk bare å sammenligne med annet fullverdig kosthold.... Brødskive/loff med ost eller Grandiosa er ikke fullverdig....:oOg lar du være mineralvann av alle slag og snop, så blir det litt penger til sunn mat:D

Ser du skal ha ketosemat...så reduser litt på creme fraichen hvis du syns det blir mye i denne middagsretten: Meretes Simsalabim. Kylliingkjøttdeig er ofte på tilbud...
forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=1758&highlight=%2ASimsalabim%2A

Smaker nydelig og kan lages i stor mengde og ta frem en dag du fyser på litt ekstra godt...:)

Lykke til :klem:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.