tattoogl sa for siden:
Begynner en ny tråd her, for jeg ser at de andre er så gamle..
Jeg følger Foseid sin filosofi og lurer på om det er andre her som gjør det samme??
Startet den 8. mars 2009
tattoogl sa for siden:
Begynner en ny tråd her, for jeg ser at de andre er så gamle..
Jeg følger Foseid sin filosofi og lurer på om det er andre her som gjør det samme??
Startet den 8. mars 2009
lura sa for siden:
jepp,jeg gjør:)er igang med andre runde..
tattoogl sa for siden:
Kjøper du mat fra Foseid eller lager du maten selv??
Jeg lager maten selv, unntatt noe jeg har kjøpt der opp.. som f.eks vaffelmix, browniemix og et par brød for å prøve...++ Atkins sjokolade da... kjempe godt alt sammen:-)
Distrea sa for siden:
pizzabolla er god :p
scartz sa for siden:
Hvordan smaker maten? Har kikket igjennom bildene de har på nettsia, og der ser veldig godt ut! :sikle:
lura sa for siden:
jeg lager maten selv,gjør som du:)kjøper brød,brownies og andre små ting:)
Ridegirl sa for siden:
Maten ser god ut på bilder men that's it... :eek:
Liten variasjon i smak... Etter 1 mnd holdt jeg på å spy bare ved tanken på den maten... Og vekta gikk ikke ned... :(
Dessertene var faktisk gode, og smoothiesene... ;)
Nå lager jeg all maten min selv... Går på ketolyse og går ned i vekt... :D
tattoogl sa for siden:
Jeg begynte som sagt den 8 mars, og telte kalorier samtidig med karbohydrater.. Siste uken har jeg gått mere over til ketolyse og teller IKKE kalorier, bare karbohydrater: Resultatet er at jeg går ned mer i vekt.
Siden 8 mars til forrige helg gikk jeg ned 3.2 kg. Nå den siste uken gikk jeg ned hele 1.6 kg..
Tror litt på det at man må spise nok fett!!
Noen andre som har prøvd og funnet ut hva som er best??
brud09 sa for siden:
Jeg kjøper brødene, knecksene (soft og pizza) og desserter. Så lager jeg middag og evt. andre måltider selv. Syns dette fungerer veldig bra! Selv om jeg går sakte ned i vekt. Men det er nok fordi jeg nærmer meg målet mitt. Har gått ned 20 kilo, fra 84 kilo til 64 kilo. Har nå bare 4 kilo igjen.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.