< Tilbake til oversikten

Atkinsbarer

tattoogl sa for siden:

Hvor får man tak i atkins barer?? Fant to typer på Meny, men det skal finnes flere, og en type som ser ut som bare sjokolade med litt crisp i som er litt mindre enn de andre...

Schmoopy sa for siden:

Jeg har bare funet disse 3 alle stedene jeg har funnet de, og det er en del steder.

Fnutte sa for siden:

De som du får i vanlige butikker nå er stort sett Decadense og Advantage. Noen har vel hatt morning shine også. Den endulge crisp baren forsvant visst fra Norge en periode. Lavkarbopikene selger alle fire.

Hvis du vil kjøpe i store kvanta så har spisdegslank.no Endulge crisp, Decadence og Advantage (ikke akkurat billig men ) da kan du om ønskelig hente på skedsmokorset istedenfor å betale frakt.

Fnutte sa for siden:

Skal man ha flere varianter må man nok bestille fra utlandet vil jeg tro.

Fnutte sa for siden:

Ja man "kan" men om det anbefales er noe annet. Disse inneholder kunstig søtning som noen får søthunger av og hos noen stagnerer vekttapet.

Derimot er det mange som pleier å ha en bar i vesken for å ha noe å spise hvis man blir sulten og ikke har tilgang på ketolysevennlig mat. Da er det jo bedre med en bar enn å skeie ut.

Brukte en del sånne når jeg startet med ketogent kosthold, f.eks når andre spiste sjokolade..... men nå er veldig sjelden.

*pippi m gutt og jente* sa for siden:

Ok,er det noen av dem som er "sunnere" enn di andre? Kan di brukes til lunsj feks?

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.