< Tilbake til oversikten

Mitt nye liv - en sann historie

Bergen27 sa for siden:

Hei!

Jeg er 28 år, og startet med Atkins i mars i fjor. Veide 78 kilo, full av vann, uføretrygdet pga fibromyalgi og såkalt ekstrem insomnia, nerver og listen kunne blitt mye lengre.

Etter en vanlig, grusom start på lavkarbo med hodepine og slapphet og ånde og alt, fortsatte jeg dette. Og holder meg til generell lavkarbo ennå, men uten noe "styr" da:)

Jeg oppnådde å bli friskmeldt, jeg er smertefri, jeg SOVER fra 00:30-09:30 hver natt, jeg veier 62 kilo stabilt, humøret er bra, begynner å få livsgnisten tilbake. går tur med min nye kanin og koser oss, og har det bra ellers også.

Så til alle som sliter der ute, det er mulig, og dette kommer fra et tidligere alvorlig sykt menneske på bare 28 år:)

jeg vil føye til:

• Godtesuget forsvinner varig, for meg etter 8 mnd. nå er det IKKE godt, vil IKKE ha:D

• Et liv uten korn især, er effektivt for fibromyalgi/revmatisme/avfallstoffopphopning. Dette blir ikke informert om av såkalte spesialister.

• Dette er en herlig livsstil som fester seg etterhvert:)

Lykke til alle sammen, glad hilsen fra nye meg:)

nalana sa for siden:

Så flott at du deler denne glade historien med oss!:D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.