Meldte meg inne her i dag og har allerede fått mange svar på ting jeg har lurt på... Har gått på ketolysekur siden 5 januar og til nå har det gått veldig bra.
Men har ett problem, kan noen hjelpe?? (Noen som plages med det samme?) Hva gjør man når magen ikke "fungerer" som den skal... ? ( "Treg" mage.....)
Av grønnsaker spiser jeg som regel 2 skåler med salat hver dag ( issalat, agurk, paprika og tomat) Spiser også brokkoli, blomkål, squars, rosenkål eller litt gulrot til middagen (prøver å variere hva jeg får i meg) Så skulle tru at det blir nok grønnsaker..
Vann drikker jeg, men merker at det er fort å glemme og drikke nok. Så kanskje det blir for lite.. Har kutta ned på cola cero, noe som var lettere enn jeg trudde.. :)
Prøver å få til en trim tur hver dag også. Bruke å tenke at en halv time er bedre enn tingenting:)
Går mye sjeldnere på do enn vanlig.. Men det er kanskje sånn det blir når man ikke spiser alt mulig rart..
Mindre avfallsstoffer?
Men når jeg må, tar det tid før noe kommer.... Med andre ord, veldig treg......:(
jeg føler ikke at magnesiumen har noen effekt på do-flyinga!! går maks på do ett par ganger i uka... veldig uvant å bare tisse (noe man til gjengjeld gjør vanvittig ofte med all vanndrikkinga...) og når jeg omsider kommer meg på do så kommer det ufattelig lite... (beklager detaljene):o
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.