< Tilbake til oversikten

Har fått beskjed om å bremse vektnedgangen.

Hild sa for siden:

Har vært hos legen på Fedon-klinikken og har fått beskjed om at jeg må bremse vektnedgangen. Ellers så kan det hende jeg går ned for mye. Legen sier at det går ikke an å ta av så mye en ønsker og så å bråstoppe der. Hun sier at det tar tid før veka stabiliserer seg. Jeg er litt skeptisk, er redd for at det stopper opp. Har tatt av 35 kg til nå. Har ca 10 kg. igjen før jeg er i mål.

Er det noen av dere som går på Fedondietten som har erfaring med dette? Hva er smart å gjøre? Jeg har lyst å nå målet mitt, men jeg har ikke lyst til å bli for tynn.

Megvel sa for siden:

Legen som er spesialist på dette vet nok hva h*n gjør!
Det er jo veldig bra med myk landing, synes du ikke?

Hild sa for siden:

Du har sikkert rett, hun vet nok hva hun gjør. Men har hørt at de siste kiloene er de vanskeligste å bli kvitt. Rart at jeg skal ta av disse kiloene samtidig som jeg er mindre restriktiv med hva jeg spiser.

Megvel sa for siden:

Kanskje du har et luksusproblem? :D

Hild sa for siden:

Det er mulig. Syns egentlig det har vært lett å gå ned i vekt. Har inntrykk av at mange strever mye mer. Det er vel typisk meg å ta alle eventuelle sorger på forskudd.

Megvel sa for siden:

Så bra da. Spesielt siden du har kommet så langt allerede!

Hild sa for siden:

Skal følge legens råd, det går sikkert bedre enn jeg tror.

Libelle sa for siden:

Du har vært suuuperflink! Vær stolt av deg selv, og se fram mot å kunne stabiliserer vekta di. Lykke til!! :D

Hild sa for siden:

Takk! :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.