< Tilbake til oversikten

Bra nettbutikk for oss som ikke bor så langt fra Sverige

Øivind sa for siden:

Har funnet en nettbutikk, klarte ikke å finne ut om noen har skrevet om den her før, søkt på navnet her inne. Den heter Avidlite og ligger i England derfor er den best for oss som kan reise over til Sverige for å hente pakkene der for da kan vi bestille over 200 kronersgrensen som det er på postordre inn til Norge. Sjekk at stedet i Sverige hvor du ønsker å hente pakkene har et Företags senter, sjekk på posten.se. Du kan ta inn varer for 3000, 6000 hvis du har overnattet der men hvordan få sjekket det :) . Jeg bestilte varer og hentet de i Strömstad, posten i Sverige gir ikke beskjed om når varene kommer men du får trackingnummer og kan følge pakkene selv. Det tok ca 5 dager før de var på plass. Företagsenteret har bare oppe på hverdagene fra 8-18. Her er nettadressen til butikken. www.avidlite.co.uk

caz sa for siden:

Og jeg elsker nesten ikke pecan delights sukk hehe

Max sa for siden:

Hvor mye blir porto herfra?

Bor ikke langt fra grensa, kan bestille på ei venninnes adresse ;)

Øivind sa for siden:

Jeg tror jeg betalte ca 300 kroner for det jeg bestilte, putt ting oppi varekurven og når du går til kassen så vil det stå, men det jeg fant ut at det kostet 200 mer å få sendt det til norge og det var ren porto utenom andre avgifter..

Idun Kjellvik sa for siden:

Wow... Tusen takk for det tipset. Dette visste jeg ikke. Hva med pakker fra USA, jeg kjøper iblant litt derfra, irriterende med den momsen og tollen, ha ha.

Øivind sa for siden:

Hva slags regler Sverige har for å ta inn varer utenfor eu har jeg ikke satt meg inn i, men innen EU betaler du jo momsen i det landet du kjøper varen. Det er tollen du slipper å betale.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.