< Tilbake til oversikten

Hvor mye penger har dere igjen etter faste utgifter

supha sa for siden:

Jeg sitter her og regner litt og setter opp budsjett. Etter alle faste utgifter er trukket sitter jeg igjen med ca 10000. Da har jeg ikke tatt med mat osv.

Så da lurer jeg på hva dere vanligvis sitter igjen med etter faste utgifter er trukket fra?

Litt rart å spørre om det kanskje, men greit å se om jeg burde skjerpe inn på visse kostnader:o

Lava sa for siden:

Er du alene om å skulle bruke opp de 10?
Da har du vel nok, skulle jeg tro..

Her har vi mye mindre, og er flere i "maten" så hvis du er alene kan det ikke
sammenlignes.

supha sa for siden:

Ja, men jeg har en samboer som er fremdeles student, så jeg betaler all mat osv. Synes jeg bruker så ille mye penger på mat om dagen..

scartz sa for siden:

Jeg sitter igjen med ca 3-6000 kr igjen etter faste utgifter, mat er ikke inkl. Men jeg er student da, og inntektene mine som deltid varierer. 10 000 kr er MYE, uansett om man e student, betaler all mat, eller i fulltid :O

Marita sa for siden:

Høhø.. jeg er student.. har vel ca 4000 å leve for i måneden etter husleie er betalt :)

JenJen sa for siden:

Jeg har 1600 kr igjen etter at faste utgifter (husleie og telefon) er betalt. Student her også ;)

Impulsiw sa for siden:

Hvis du synes du bruker mye på mat...gjør du kanskje det? ;)

De sier det er lurt å sette opp en ukesmeny. Det skal visst være besparende. I stedet for at man hver dag har den "gud..hva skal jeg ha til middag i dag..hva har jeg lyst på?"

Da er det lettere å se på menylista...DET skal jeg ha til middag..ferdig med dass!

Prøver å kjøre et sånt regime selv.. men er ikke så veldig flink :_plystre:

supha sa for siden:

Jeg samlet på alle matkvitteringer forrige mnd og så at jeg hadde brukt ca 6000 på mat! Har prøvd å sette opp ukesmeny men det sklir bare ut:rolleyes:

smil! sa for siden: