Yrla sa for siden:
Jeg vurderer å kjøpe aloe vera for fordøyelsens skyld. Er det noen som bruker det?
Yrla sa for siden:
Jeg vurderer å kjøpe aloe vera for fordøyelsens skyld. Er det noen som bruker det?
j88 sa for siden:
Jeg har brukt det i et par år, bruker den fra pure planet, bestiller på iherb.com, der er det ca halvpris i forhold til helsekostbutikker i norge
Yrla sa for siden:
Nature's Way, Naturalax3, with Aloe Vera, 100 Vcaps
Denne kjøpte jeg nå. Det fine med iherb (takk for tips) er at der er det mnge produktomtaler fra de som har brukt produktet.
Notabella sa for siden:
Jeg bruker aloe vera gel fra forever living ;) Har brukt den siden november og er storfornøyd :). Magen er bedre, mer energi, ikke mer tørr hode bunn,bedre hud, psoriasisen min er borte + Så for meg har den vært kjempe bra ;). Jeg sliter med å ta vitamin tabletter da jeg blir kvalm og spyr av det meste, så jeg brukte ingenting i ett halvt år, ble kjempe mye syk, mistet 2/3 dl av håret ++. Men etter juicen har ting blitt bra ;) har ikke vært syk siden jeg begynnte nesten, å før vare jeg syk mer enn jeg var frisk.
Lavkarbonoob sa for siden:
Jeg bruker og den fra Pure Planet. Liker at den er i 40x konsentrert form. Akkurat nå er den satt ned med 24% rabatt. :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.