< Tilbake til oversikten

Vondt!

tufsa83 sa for siden:

Jeg lurer på om dette kan ha en sammenheng med ketolyse og om noen andre eventuelt har opplevd det samme..

Det starta vel ca rundt da jeg startet på kuren, at jeg fikk vondt i venstre side når jeg tisser, men det er kun når jeg tisser og ikke ellers.

Tenker jo at dette kan ha noe med nyrene å gjøre å dem kan jo bli litt belastet på kuren om man feks ikke drikker nok vann..

Noen som har opplevd det samme eller??

LilleM0r sa for siden:

Jeg kan også kjenne dette av og til, og spesiellt i begynnelsen av kuren. Min erfaring er i hvert fall at det hjelper å drikke vann. Mye vann!!
Kroppen jobber intens med å skille seg av med en del avfallstoffer og tilpasse seg et nytt forbrenningssystem.

Så mitt råd - drikk mye vann utover dagen, i små munnfuller - selv om du ikke er tørst.
Lykke til!:)

tufsa83 sa for siden:

Men jeg gjør egentlig det, å det er vondt nå også liksom, når jeg ikke følger kuren.. er kanskje ikke så flink å drikke akkurat vann, men får i meg masse væske i løpet av en dag liksom...

LilleM0r sa for siden:

Dersom du ikke er på kuren - og du har smerter som du ikke kan foklare med noe, så er mitt eneste råd - søk lege.

Bedre det enn å gå rndt å engste seg:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.