< Tilbake til oversikten

Avstemming om den beste brødoppskriften?

bluVelvet sa for siden:

Går det ikke an å legge inn en avstemming hvor vi kan stemme på den beste brødoppskriften? Det er jo ørtenfjørten forskjellige oppskrifter her og jeg vil gjerne bake den beste :-)

Tone-G sa for siden:

Det vet jeg ikke, men jeg kan anbefale proteinbrødet.. Det er veldig godt, og så er det veldig rimelig å lage:heia:

Gerd sa for siden:

Jeg liker best nøttebrødet :D

Smaken er forskjellig ;)

Tone-G sa for siden:

Ja, det er godt det også:)

Har du smakt proteinbrødet nå? :heia:

Gerd sa for siden:

Jeg? Ja, bakte det en gang... Men gubben ville heller ha nøttebrødet ;) Og jeg spiser omtrent ikke brød, men syns fremdeles nøttebrødet er best :)

Tone-G sa for siden:

Ja, nøttebrødet er godt.. Men jeg :heia: på proteinbrødet:)

Veggpryd sa for siden:

Jeg har bakt haugevis av proteinbrød. :D :heia:

bluVelvet sa for siden:

Hvilket av dem mener dere? Link, plis :o

bluVelvet sa for siden:

Takk :-) Fant ut at det måtte være det ja. Har store planer om å bake det brødet og oosie-rolls i kveld.

Bayone sa for siden:

Jeg liker lollypopbrødet best jeg ;)

Levita sa for siden:

Etter å ha forsøkt diverse oppskrifter jeg ikke har likt (ikke én har jeg likt faktisk), har jeg nå prøvd proteinbrødet, og takk til den som fant på det! Det var slettes ikke verst, ga god tyggemotstand og smakte til en forandring ikke egg (selv om det lukta litt sukkerbrød da jeg stekte det...). Deilig avveksling å ha brødskive med gulost i matpakka ;-)

sirimor sa for siden:

Nannahs beste brød er godt:), men jeg skal prøve meg på Proteinbrødet også. Vi før se...jeg skal forsøke å få bakt i kveld. Og hvis det er så raskt å lage som det påståes her, burde jeg jo få det til. Skjerpings, ikke være lat nå;)

Hillelille sa for siden:

Får man kjøpt linfrø, solsikkekjerner, kruskali og sesamfrø i vanlig butikk?

Tone-G sa for siden:

Ja, det får du kjøpt til en grei pris:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.