< Tilbake til oversikten

Hadde vært kjekt å få startet opp igjen

dydde sa for siden:

Noen her som følger OE skikkelig? hadde vært kjekt å fått en del diskusjoner ang dette kostholdet og undersøkelser osv. Jeg leser hyperlipid bloggen som er veldig bra blogg for oss som følger OE. Men hadde også vært kjekt å diskutere me noen norske. Jeg følger kostholdet slavisk og har stål troen på det. Har lest begge 2 bøkene og også vært mye innpå de polske sidene med oversettelse program, men er veldig vanskelig. Noen som vet om andre sider eller blogger hvor de følger dette kostholdet?

nalana sa for siden:

Jeg følger OE for vektreduksjon, men ikke helt slavisk kanskje.
Har veldig tro på det, og det er lettere å være aktiv med trening enn med ketogene dietter. Går ned i vekt og har det kjempefint. Ligger som regel rundt 50 karber, mest for å ha litt å gå på i tilfelle jeg skulle regne feil eller bomme på noe på andre måter.:p Viktig for meg å være trygg på at jeg ikke overstiger de 72 karbene, siden jeg virkelig er flink til å få i meg fett. :D

Zincite sa for siden:

Her er en engelsk side. Kanskje du finner noe av interesse der om du ikke alt har sjekket den ut :)

dydde sa for siden:

har sett siden, men den er gammel :P ikke noe aktivitet der lenger

Fleskulf sa for siden:

Jeg har bestilt "Optimal Nutrion" boken og har tenkt å prøve å følge dette kostholdet. Jeg har lest gjennom noen eldre tråder i forumet her og også lest boken "Bedre uten brød" Jeg startet idag med en frokost bestående av 90g bacon, 2 egg, 25g smør og 90g potet. Høres det riktig ut? Ser frem til å lese boken og få satt meg bedre inn i detaljene. Skal sjekke ut hyperlipid bloggen.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.